Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1075455

Kako što prije od objekta postati subjektom u upravljanju kriznim komuniciranjem i krizom u cjelini


Radalj, Miro
Kako što prije od objekta postati subjektom u upravljanju kriznim komuniciranjem i krizom u cjelini // SAŽETCI PR DAYS MOSTARIENSIS 2019
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2019. str. 4-4 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1075455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako što prije od objekta postati subjektom u upravljanju kriznim komuniciranjem i krizom u cjelini
(HOW TO TURN FROM THE OBJECT TO THE SUBJECT IN CRISIS COMMUNICATION MANAGEMENT AND CRISIS MANAGEMENT IN GENERAL)

Autori
Radalj, Miro

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
SAŽETCI PR DAYS MOSTARIENSIS 2019 / - , 2019, 4-4

Skup
PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno - stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija (Kriza i krizno komuniciranje)

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 20.11.2019. - 22.11.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
faza pripreme, faza obuzdavnja, faza oporavka, faza učenja krize
(preparation phase, restraint phase, recovery phase, crisis learning phase)

Sažetak
Kada govorimo o fazama razvoja krize, od prepoznavanja prvih signala preko faze pripreme, potom obuzdavanja krize, zatim oporavka i faze učenja, najdelikatniji je onaj interval prve faze u kojemu se prvi čovjek neke organizacije suočava s krizom te je prestaje ignorirati, odnosno od objekta prihvaća biti subjektom u upravljanju krizom i kriznim komuniciranjem. Kako je u svakoj kriznoj situaciji najvažnije djelovati pravovremeno, vrlo je važno razumjeti okolnosti koje utječu na ubrzavanje ovoga intervala jer bez njegova okončanja nema ni učinkovitog upravljanja kriznom situacijom. Da bi se taj proces razumio, potrebno je istražiti što onaj kojemu se kriza događa u toj predfazi upravljanja krizom proživljava, na koji način razmišlja, da bismo ga u nastavku mogli smiriti (a ne pasivizirati), suočiti s realnošću (a ne dodatno uplašiti), ohrabriti (a ne davati lažne nade), motivirati da upravlja procesom ili da barem aktivno surađuje, pomoći mu da brzo i učinkovito donosi odluke te upravlja kriznim komuniciranjem odnosno krizom u cjelini.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Miro Radalj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radalj, Miro
Kako što prije od objekta postati subjektom u upravljanju kriznim komuniciranjem i krizom u cjelini // SAŽETCI PR DAYS MOSTARIENSIS 2019
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2019. str. 4-4 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
Radalj, M. (2019) Kako što prije od objekta postati subjektom u upravljanju kriznim komuniciranjem i krizom u cjelini. U: SAŽETCI PR DAYS MOSTARIENSIS 2019.
@article{article, author = {Radalj, Miro}, year = {2019}, pages = {4-4}, keywords = {faza pripreme, faza obuzdavnja, faza oporavka, faza u\v{c}enja krize}, title = {Kako \v{s}to prije od objekta postati subjektom u upravljanju kriznim komuniciranjem i krizom u cjelini}, keyword = {faza pripreme, faza obuzdavnja, faza oporavka, faza u\v{c}enja krize}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Radalj, Miro}, year = {2019}, pages = {4-4}, keywords = {preparation phase, restraint phase, recovery phase, crisis learning phase}, title = {HOW TO TURN FROM THE OBJECT TO THE SUBJECT IN CRISIS COMMUNICATION MANAGEMENT AND CRISIS MANAGEMENT IN GENERAL}, keyword = {preparation phase, restraint phase, recovery phase, crisis learning phase}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font