Pregled bibliografske jedinice broj: 1075455
Kako što prije od objekta postati subjektom u upravljanju kriznim komuniciranjem i krizom u cjelini
Kako što prije od objekta postati subjektom u upravljanju kriznim komuniciranjem i krizom u cjelini // SAŽETCI PR DAYS MOSTARIENSIS 2019
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2019. str. 4-4 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1075455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako što prije od objekta postati subjektom u upravljanju kriznim komuniciranjem i krizom u cjelini
(HOW TO TURN FROM THE OBJECT TO THE SUBJECT IN CRISIS COMMUNICATION MANAGEMENT AND CRISIS MANAGEMENT IN GENERAL)
Autori
Radalj, Miro
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
SAŽETCI PR DAYS MOSTARIENSIS 2019
/ - , 2019, 4-4
Skup
PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno - stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija (Kriza i krizno komuniciranje)
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 20.11.2019. - 22.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
faza pripreme, faza obuzdavnja, faza oporavka, faza učenja krize
(preparation phase, restraint phase, recovery phase, crisis learning phase)
Sažetak
Kada govorimo o fazama razvoja krize, od prepoznavanja prvih signala preko faze pripreme, potom obuzdavanja krize, zatim oporavka i faze učenja, najdelikatniji je onaj interval prve faze u kojemu se prvi čovjek neke organizacije suočava s krizom te je prestaje ignorirati, odnosno od objekta prihvaća biti subjektom u upravljanju krizom i kriznim komuniciranjem. Kako je u svakoj kriznoj situaciji najvažnije djelovati pravovremeno, vrlo je važno razumjeti okolnosti koje utječu na ubrzavanje ovoga intervala jer bez njegova okončanja nema ni učinkovitog upravljanja kriznom situacijom. Da bi se taj proces razumio, potrebno je istražiti što onaj kojemu se kriza događa u toj predfazi upravljanja krizom proživljava, na koji način razmišlja, da bismo ga u nastavku mogli smiriti (a ne pasivizirati), suočiti s realnošću (a ne dodatno uplašiti), ohrabriti (a ne davati lažne nade), motivirati da upravlja procesom ili da barem aktivno surađuje, pomoći mu da brzo i učinkovito donosi odluke te upravlja kriznim komuniciranjem odnosno krizom u cjelini.
Izvorni jezik
Hrvatski