Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1075446

Prikupljanje sredstava, troškovi kampanje i kontrola prikupljenih sredstava na primjeru međunarodne humanitarne organizacije Mary's Meals


Radalj, Miro
Prikupljanje sredstava, troškovi kampanje i kontrola prikupljenih sredstava na primjeru međunarodne humanitarne organizacije Mary's Meals // PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno - stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2018. str. 22-23 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1075446 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikupljanje sredstava, troškovi kampanje i kontrola prikupljenih sredstava na primjeru međunarodne humanitarne organizacije Mary's Meals
(FUNDRAISING, CAMPAIGN COSTS, AND CONTROL OF COLLECTED FUNDS AT THE EXAMPLE OF THE INTERNATIONAL CHARITABLE ORGANIZATION MARY’S MEALS)

Autori
Radalj, Miro

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno - stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 22.11.2018. - 23.11.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
neprofitne organizacije, fundraising, donacije, sponzorstva
(non-profit organizations, fundraising, donations, sponsorships)

Sažetak
Prikupljanje sredstava (fundraising) vrlo je važna aktivnost neprofitnih organizacija jer bez financijskih sredstava teško bi mogli ostvariti svoju misiju. Često je u neprofitnim organizacijama obveza oko planiranja prikupljanja sredstava posao djelatnika za odnose s javnošću. Za uspješno prikupljanje sredstava neizostavan je jasno definiran razlog za potporu (engl. case for support). Negativan publicitet povezan s troškovima kampanje može imati učinak na napore organizacija u prikupljanju sredstava jer oni najčešće ovise o potpori javnosti. Uobičajena visina troškova kampanje ne bi smjela prelaziti 12–15% ukupno prikupljenih sredstava, a troškovi do 20% postali su gornja prihvatljiva razina. Prikupljanje sredstava mora pratiti privrženost etičkim standardima i kontrolu troškova. Brojne nevladine organizacije upravo su na etičkim standardima izgubile reputaciju, nestale sa scene i nanijele štetu cijelom neprofitnom i humanitarnom sektoru. Jedan od najupečatljivijih primjera dobrog prikupljanja i učinkovitog korištenja prikupljenih sredstava je međunarodna humanitarna organizacija Mary’s Meals (Marijini obroci).

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Miro Radalj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radalj, Miro
Prikupljanje sredstava, troškovi kampanje i kontrola prikupljenih sredstava na primjeru međunarodne humanitarne organizacije Mary's Meals // PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno - stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2018. str. 22-23 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
Radalj, M. (2018) Prikupljanje sredstava, troškovi kampanje i kontrola prikupljenih sredstava na primjeru međunarodne humanitarne organizacije Mary's Meals. U: PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno - stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija.
@article{article, author = {Radalj, Miro}, year = {2018}, pages = {22-23}, keywords = {neprofitne organizacije, fundraising, donacije, sponzorstva}, title = {Prikupljanje sredstava, tro\v{s}kovi kampanje i kontrola prikupljenih sredstava na primjeru me\djunarodne humanitarne organizacije Mary's Meals}, keyword = {neprofitne organizacije, fundraising, donacije, sponzorstva}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Radalj, Miro}, year = {2018}, pages = {22-23}, keywords = {non-profit organizations, fundraising, donations, sponsorships}, title = {FUNDRAISING, CAMPAIGN COSTS, AND CONTROL OF COLLECTED FUNDS AT THE EXAMPLE OF THE INTERNATIONAL CHARITABLE ORGANIZATION MARY’S MEALS}, keyword = {non-profit organizations, fundraising, donations, sponsorships}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font