Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1075400

ANALIZA ČIMBENIKA ODABIRA VISOKOŠKOLSKE USTANOVE OD STRANE STUDENATA KAO PODLOGA ZA DONOŠENJE MARKETINŠKIH ODLUKA NA VISOKOJ ŠKOLI ZA EKONOMIJU, PODUZETNIŠTVO I UPRAVLJANJE NIKOLA ŠUBIĆ ZRINSKI


Knežević, Danijel; Glavurdić, Ivana
ANALIZA ČIMBENIKA ODABIRA VISOKOŠKOLSKE USTANOVE OD STRANE STUDENATA KAO PODLOGA ZA DONOŠENJE MARKETINŠKIH ODLUKA NA VISOKOJ ŠKOLI ZA EKONOMIJU, PODUZETNIŠTVO I UPRAVLJANJE NIKOLA ŠUBIĆ ZRINSKI // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo, 8 (2018), Special issue/Posebn; 127-137 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1075400 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ANALIZA ČIMBENIKA ODABIRA VISOKOŠKOLSKE USTANOVE OD STRANE STUDENATA KAO PODLOGA ZA DONOŠENJE MARKETINŠKIH ODLUKA NA VISOKOJ ŠKOLI ZA EKONOMIJU, PODUZETNIŠTVO I UPRAVLJANJE NIKOLA ŠUBIĆ ZRINSKI
(ANALYSIS OF FACTORS FOR SELECTING A HIGHER EDUCATION INSTITUTION BY STUDENTS AS A SUPPORT FOR MARKETING DECISIONS IN UNIVERSITY COLLEGE FOR ECONOMICS, ENTREPRENEURSHIP AND MANAGEMENT NIKOLA SUBIC ZRINSKI)

Autori
Knežević, Danijel ; Glavurdić, Ivana

Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo (1849-7845) 8 (2018), Special issue/Posebn; 127-137

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
čimbenici za odabir visokoobrazovne ustanove ; marketinško odlučivanje ; visokoobrazovne ustanove
(factors for selecting higher education institutions ; marketing decision making ; higher education institution)

Sažetak
Područje rada pripada marketingu visokog obrazovanja. Istraživanje čimbenika za odabir visokoobrazovne ustanove od strane studenata predstavlja temelj za donošenje marketinških odluka u visokoobrazovnoj ustanovi, a bez adekvatne marketinške strategije, visokoobrazovna ustanova će teško opstati na tržištu sa sve većom konkurencijom i sve većim izborom studijskih programa. Rezultati rada daju podlogu odabranoj visokoobrazovnoj ustanovi za postavljanje adekvatne marketinške strategije koja će se temeljiti na segmentaciji tržišta i pravilnom pozicioniranju. Rad se sastoji od pet dijelova i daje podlogu za daljnja istraživanja navedene problematike u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Europska poslovna škola Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Knežević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Danijel; Glavurdić, Ivana
ANALIZA ČIMBENIKA ODABIRA VISOKOŠKOLSKE USTANOVE OD STRANE STUDENATA KAO PODLOGA ZA DONOŠENJE MARKETINŠKIH ODLUKA NA VISOKOJ ŠKOLI ZA EKONOMIJU, PODUZETNIŠTVO I UPRAVLJANJE NIKOLA ŠUBIĆ ZRINSKI // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo, 8 (2018), Special issue/Posebn; 127-137 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
Knežević, D. & Glavurdić, I. (2018) ANALIZA ČIMBENIKA ODABIRA VISOKOŠKOLSKE USTANOVE OD STRANE STUDENATA KAO PODLOGA ZA DONOŠENJE MARKETINŠKIH ODLUKA NA VISOKOJ ŠKOLI ZA EKONOMIJU, PODUZETNIŠTVO I UPRAVLJANJE NIKOLA ŠUBIĆ ZRINSKI. Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo, 8 (Special issue/Posebn), 127-137.
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Danijel and Glavurdi\'{c}, Ivana}, year = {2018}, pages = {127-137}, keywords = {\v{c}imbenici za odabir visokoobrazovne ustanove, marketin\v{s}ko odlu\v{c}ivanje, visokoobrazovne ustanove}, journal = {Obrazovanje za poduzetni\v{s}tvo - E4E : znanstveno stru\v{c}ni \v{c}asopis o obrazovanju za poduzetni\v{s}tvo}, volume = {8}, number = {Special issue/Posebn}, issn = {1849-7845}, title = {ANALIZA \v{C}IMBENIKA ODABIRA VISOKO\v{S}KOLSKE USTANOVE OD STRANE STUDENATA KAO PODLOGA ZA DONO\v{S}ENJE MARKETIN\v{S}KIH ODLUKA NA VISOKOJ \v{S}KOLI ZA EKONOMIJU, PODUZETNI\v{S}TVO I UPRAVLJANJE NIKOLA \v{S}UBI\'{C} ZRINSKI}, keyword = {\v{c}imbenici za odabir visokoobrazovne ustanove, marketin\v{s}ko odlu\v{c}ivanje, visokoobrazovne ustanove} }
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Danijel and Glavurdi\'{c}, Ivana}, year = {2018}, pages = {127-137}, keywords = {factors for selecting higher education institutions, marketing decision making, higher education institution}, journal = {Obrazovanje za poduzetni\v{s}tvo - E4E : znanstveno stru\v{c}ni \v{c}asopis o obrazovanju za poduzetni\v{s}tvo}, volume = {8}, number = {Special issue/Posebn}, issn = {1849-7845}, title = {ANALYSIS OF FACTORS FOR SELECTING A HIGHER EDUCATION INSTITUTION BY STUDENTS AS A SUPPORT FOR MARKETING DECISIONS IN UNIVERSITY COLLEGE FOR ECONOMICS, ENTREPRENEURSHIP AND MANAGEMENT NIKOLA SUBIC ZRINSKI}, keyword = {factors for selecting higher education institutions, marketing decision making, higher education institution} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font