Pregled bibliografske jedinice broj: 1075400
ANALIZA ČIMBENIKA ODABIRA VISOKOŠKOLSKE USTANOVE OD STRANE STUDENATA KAO PODLOGA ZA DONOŠENJE MARKETINŠKIH ODLUKA NA VISOKOJ ŠKOLI ZA EKONOMIJU, PODUZETNIŠTVO I UPRAVLJANJE NIKOLA ŠUBIĆ ZRINSKI
ANALIZA ČIMBENIKA ODABIRA VISOKOŠKOLSKE USTANOVE OD STRANE STUDENATA KAO PODLOGA ZA DONOŠENJE MARKETINŠKIH ODLUKA NA VISOKOJ ŠKOLI ZA EKONOMIJU, PODUZETNIŠTVO I UPRAVLJANJE NIKOLA ŠUBIĆ ZRINSKI // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo, 8 (2018), Special issue/Posebn; 127-137 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1075400 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ANALIZA ČIMBENIKA ODABIRA VISOKOŠKOLSKE USTANOVE OD STRANE STUDENATA KAO PODLOGA ZA DONOŠENJE MARKETINŠKIH ODLUKA NA VISOKOJ ŠKOLI ZA EKONOMIJU, PODUZETNIŠTVO I UPRAVLJANJE NIKOLA ŠUBIĆ ZRINSKI
(ANALYSIS OF FACTORS FOR SELECTING A HIGHER EDUCATION INSTITUTION BY STUDENTS AS A SUPPORT FOR MARKETING DECISIONS IN UNIVERSITY COLLEGE FOR ECONOMICS, ENTREPRENEURSHIP AND MANAGEMENT NIKOLA SUBIC ZRINSKI)
Autori
Knežević, Danijel ; Glavurdić, Ivana
Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo (1849-7845) 8
(2018), Special issue/Posebn;
127-137
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
čimbenici za odabir visokoobrazovne ustanove ; marketinško odlučivanje ; visokoobrazovne ustanove
(factors for selecting higher education institutions ; marketing decision making ; higher education institution)
Sažetak
Područje rada pripada marketingu visokog obrazovanja. Istraživanje čimbenika za odabir visokoobrazovne ustanove od strane studenata predstavlja temelj za donošenje marketinških odluka u visokoobrazovnoj ustanovi, a bez adekvatne marketinške strategije, visokoobrazovna ustanova će teško opstati na tržištu sa sve većom konkurencijom i sve većim izborom studijskih programa. Rezultati rada daju podlogu odabranoj visokoobrazovnoj ustanovi za postavljanje adekvatne marketinške strategije koja će se temeljiti na segmentaciji tržišta i pravilnom pozicioniranju. Rad se sastoji od pet dijelova i daje podlogu za daljnja istraživanja navedene problematike u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija