Pregled bibliografske jedinice broj: 1075287
Kurikulumski pristup poučavanju i mogućnosti primjene istog u glazbenim školama
Kurikulumski pristup poučavanju i mogućnosti primjene istog u glazbenim školama // Međužupanijsko stručno vijeće učitelja i nastavnika teorijskih glazbenih predmeta u Požeškoslavonskoj, Virovitičko-podravskoj, Osječko-baranjskoj, Vukovarsko-srijemskoj i Brodsko-posavskoj županiji
Osijek, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1075287 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikulumski pristup poučavanju i mogućnosti
primjene istog u glazbenim školama
(Curricular access in teaching and possibilities of
applying in music schools)
Autori
Šimunović, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Međužupanijsko stručno vijeće učitelja i nastavnika teorijskih glazbenih predmeta u Požeškoslavonskoj, Virovitičko-podravskoj, Osječko-baranjskoj, Vukovarsko-srijemskoj i Brodsko-posavskoj županiji
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Glazbena kultura, Glazbena umjetnost, kurikulumski pristup, glazbene škole
(Music teaching, Curricular Access, Music Schools)
Sažetak
Nastavnicima glazbenih škola predstavljen je kurikulumski pristup poučavanju na način usporedbe s dosadašnjim načinom poučavanja. Navedene su sve promjene koje se eksperimentalno uvode u općeobrazovne škole u okviru eksperimentalnog programa Škola za život. Otvorena je rasprava na temu koliko su te promjene primjenjive u glazbenim školama i što je osim toga važno promijeniti u sustavu. Predavanje je poslužilo kao poticaj nastavnicima za aktivnije uključivanje u javna savjetovanja te natječaje resornog ministarstva prilikom izrade nacionalnih kurikuluma za glazbene škole.
Izvorni jezik
Hrvatski