Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1075287

Kurikulumski pristup poučavanju i mogućnosti primjene istog u glazbenim školama


Šimunović, Zrinka
Kurikulumski pristup poučavanju i mogućnosti primjene istog u glazbenim školama // Međužupanijsko stručno vijeće učitelja i nastavnika teorijskih glazbenih predmeta u Požeškoslavonskoj, Virovitičko-podravskoj, Osječko-baranjskoj, Vukovarsko-srijemskoj i Brodsko-posavskoj županiji
Osijek, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1075287 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kurikulumski pristup poučavanju i mogućnosti primjene istog u glazbenim školama
(Curricular access in teaching and possibilities of applying in music schools)

Autori
Šimunović, Zrinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Međužupanijsko stručno vijeće učitelja i nastavnika teorijskih glazbenih predmeta u Požeškoslavonskoj, Virovitičko-podravskoj, Osječko-baranjskoj, Vukovarsko-srijemskoj i Brodsko-posavskoj županiji

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.10.2019

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Glazbena kultura, Glazbena umjetnost, kurikulumski pristup, glazbene škole
(Music teaching, Curricular Access, Music Schools)

Sažetak
Nastavnicima glazbenih škola predstavljen je kurikulumski pristup poučavanju na način usporedbe s dosadašnjim načinom poučavanja. Navedene su sve promjene koje se eksperimentalno uvode u općeobrazovne škole u okviru eksperimentalnog programa Škola za život. Otvorena je rasprava na temu koliko su te promjene primjenjive u glazbenim školama i što je osim toga važno promijeniti u sustavu. Predavanje je poslužilo kao poticaj nastavnicima za aktivnije uključivanje u javna savjetovanja te natječaje resornog ministarstva prilikom izrade nacionalnih kurikuluma za glazbene škole.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zrinka Šimunović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šimunović, Zrinka
Kurikulumski pristup poučavanju i mogućnosti primjene istog u glazbenim školama // Međužupanijsko stručno vijeće učitelja i nastavnika teorijskih glazbenih predmeta u Požeškoslavonskoj, Virovitičko-podravskoj, Osječko-baranjskoj, Vukovarsko-srijemskoj i Brodsko-posavskoj županiji
Osijek, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Šimunović, Z. (2019) Kurikulumski pristup poučavanju i mogućnosti primjene istog u glazbenim školama. U: Međužupanijsko stručno vijeće učitelja i nastavnika teorijskih glazbenih predmeta u Požeškoslavonskoj, Virovitičko-podravskoj, Osječko-baranjskoj, Vukovarsko-srijemskoj i Brodsko-posavskoj županiji.
@article{article, author = {\v{S}imunovi\'{c}, Zrinka}, year = {2019}, keywords = {Glazbena kultura, Glazbena umjetnost, kurikulumski pristup, glazbene \v{s}kole}, title = {Kurikulumski pristup pou\v{c}avanju i mogu\'{c}nosti primjene istog u glazbenim \v{s}kolama}, keyword = {Glazbena kultura, Glazbena umjetnost, kurikulumski pristup, glazbene \v{s}kole}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}imunovi\'{c}, Zrinka}, year = {2019}, keywords = {Music teaching, Curricular Access, Music Schools}, title = {Curricular access in teaching and possibilities of applying in music schools}, keyword = {Music teaching, Curricular Access, Music Schools}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font