Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1075165

Povećanje energetske učinkovitosti tračničkog vozila primjenom sustava pohrane energije kod regenerativnog kočenja


Filipović, Marko
Povećanje energetske učinkovitosti tračničkog vozila primjenom sustava pohrane energije kod regenerativnog kočenja, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


CROSBI ID: 1075165 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povećanje energetske učinkovitosti tračničkog vozila primjenom sustava pohrane energije kod regenerativnog kočenja
(Increasing the energy efficiency of rail vehicles using energy storage system with regenerative braking)

Autori
Filipović, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
09.07

Godina
2020

Stranica
39

Mentor
Ban, Željko

Ključne riječi
tračničko vozilo ; električno vozilo ; superkondenzator ; regenerativno kočenje ; algoritam upravljanja toka energije
(rail vehicle ; electric vehicle ; supercapacitor ; regenerative braking ; power flow control algorithm)

Sažetak
Analizom pojednostavljenog matematičkog modela tračničkog vozila programskim paketom MATLAB/Simulink testirana su tri različita algoritma upravljanja toka energije regenerativnog kočenja tračničkog vozila na prugama različitih vertikalnih profila. Prikazana je ušteda energije tj. smanjenje opterećenja kontaktne mreže odnosno smanjenje vršnih vrijednosti struje, te način smanjenja i optimiranja broja ciklusa superkondenzatora kako ne bi došlo do degeneracije superkondenzatora, čime bi projekt pohrane energije regenerativnog kočenja s primjenom superkondenzatora postao financijski neisplativ. Analizom je utvrđeno kako optimalni algoritam značajno smanjuje broj ciklusa superkondenzatora, a ušteda energije ostaje približno jednaka maksimalnoj uštedi energije korištenjem superkondenzatora kao medija za pohranu energije regenerativnog kočenja. Također je prikazano kako algoritmi imaju najveću uštedu prilikom vožnje na prugama koje u svojem vertikalnom profilu imaju duge nizbrdice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Elektrotehnika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željko Ban (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Filipović, Marko
Povećanje energetske učinkovitosti tračničkog vozila primjenom sustava pohrane energije kod regenerativnog kočenja, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Filipović, M. (2020) 'Povećanje energetske učinkovitosti tračničkog vozila primjenom sustava pohrane energije kod regenerativnog kočenja', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Filipovi\'{c}, Marko}, year = {2020}, pages = {39}, keywords = {tra\v{c}ni\v{c}ko vozilo, elektri\v{c}no vozilo, superkondenzator, regenerativno ko\v{c}enje, algoritam upravljanja toka energije}, title = {Pove\'{c}anje energetske u\v{c}inkovitosti tra\v{c}ni\v{c}kog vozila primjenom sustava pohrane energije kod regenerativnog ko\v{c}enja}, keyword = {tra\v{c}ni\v{c}ko vozilo, elektri\v{c}no vozilo, superkondenzator, regenerativno ko\v{c}enje, algoritam upravljanja toka energije}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Filipovi\'{c}, Marko}, year = {2020}, pages = {39}, keywords = {rail vehicle, electric vehicle, supercapacitor, regenerative braking, power flow control algorithm}, title = {Increasing the energy efficiency of rail vehicles using energy storage system with regenerative braking}, keyword = {rail vehicle, electric vehicle, supercapacitor, regenerative braking, power flow control algorithm}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font