Pregled bibliografske jedinice broj: 1074807
Upravljanje, kurikularno planiranje i kultura učeničkog doma
Upravljanje, kurikularno planiranje i kultura učeničkog doma // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1074807 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje, kurikularno planiranje i kultura
učeničkog doma
(Student dormitory management, curricular planning
and culture)
Autori
Hrvatić, Neven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom
Mjesto i datum
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 03.12.2019. - 04.12.2019
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
učenički dom, upravljanje, kurikularno planiranje, kultura
(dormitory, management, curricular planning, culture)
Sažetak
Domski odgoj kao odgoj individualiteta predstavlja otvoren, dinamičan i stvaralački odgojni proces u kojem se prepliću relevantni činitelji odgoja (dom, okružje, ravnatelj, odgajatelj, otvoreni kurikulum). Novi pristup (odgojni, obrazovni, socijalni) podrazumijeva demokratski, pluralistički, partnerski odnos u kojem će se primjenjivati različiti modeli prema potrebama i mogućnostima učenika u domu. Upravljanje predstavlja oblikovanje unutarnjeg i vanjskog okruženja za djelotvoran skupni rad i vođenje učeničkog doma prema ispunjenju cilja i zadataka. Ravnatelji su odgovorni za svakodnevno upravljanje u učeničkom domu, nadziru odgojno- obrazovno osoblje (odgajatelje) i osiguravaju kvalitetno obavljanje zadataka. Kurikularno planiranje je proces zajedničkog konstruiranja u kojem se postojeće znanje i razumijevanje propituje i provjerava u komunikaciji s drugima, revidiraju postojeći koncepti i nadograđuje znanje, a domski kurikulum se konstruira modificira, mijenja i oblikuje s obzirom na kulturu ustanove i okruženja u kojem dom djeluje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija