Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1074782

Uloga komunikacijskih aktivnosti u brendiranju kulturnoga proizvoda na primjeru Ansambla LADO


Dabo, Krešimir
Uloga komunikacijskih aktivnosti u brendiranju kulturnoga proizvoda na primjeru Ansambla LADO // Feb 2011 : zbornik radova / Međunarodni znanstveni interdisciplinarni simpozij Hrvatska folklorna i etnografska baština u svjetlu dubrovačke, svjetske i turističke sadašnjosti, Dubrovnik, Republika Hrvatska, 11.-13. prosinca 2011. / Muhoberac, Mira (ur.).
Dubrovnik: Ansambl Linđo, 2012. str. 543-556 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1074782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga komunikacijskih aktivnosti u brendiranju kulturnoga proizvoda na primjeru Ansambla LADO
(The role of communication activities in cultural product branding on the example of the LADO Ensemble)

Autori
Dabo, Krešimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Feb 2011 : zbornik radova / Međunarodni znanstveni interdisciplinarni simpozij Hrvatska folklorna i etnografska baština u svjetlu dubrovačke, svjetske i turističke sadašnjosti, Dubrovnik, Republika Hrvatska, 11.-13. prosinca 2011. / Muhoberac, Mira - Dubrovnik : Ansambl Linđo, 2012, 543-556

ISBN
978-953-56971-2-1

Skup
Međunarodni znanstveni interdisciplinarni simpozij Hrvatska folklorna i etnografska baština u svjetlu dubrovačke, svjetske i turističke sadašnjosti

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 11.12.2011. - 13.12.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
Ansambl Lado, brendiranje, odnosi s javnošću, menadžment u kulturi
(Lado Ensemble, brending, public relations, arts management)

Sažetak
Na propulzivnom tržištu kulture vrijede specifična pravila u strateškoj komunikaciji. Ovaj rad analizira kako odnosi s javnošću pridnose pozicioniranosti proizvoda u kulturi te na koji način funkcionira proces brendiranja na tržištu kulture kroz primjer jedinog nacionalnog i profesionalnog folklornog ansambla u Hrvatskoj, Ansambla LADO.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Krešimir Dabo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dabo, Krešimir
Uloga komunikacijskih aktivnosti u brendiranju kulturnoga proizvoda na primjeru Ansambla LADO // Feb 2011 : zbornik radova / Međunarodni znanstveni interdisciplinarni simpozij Hrvatska folklorna i etnografska baština u svjetlu dubrovačke, svjetske i turističke sadašnjosti, Dubrovnik, Republika Hrvatska, 11.-13. prosinca 2011. / Muhoberac, Mira (ur.).
Dubrovnik: Ansambl Linđo, 2012. str. 543-556 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Dabo, K. (2012) Uloga komunikacijskih aktivnosti u brendiranju kulturnoga proizvoda na primjeru Ansambla LADO. U: Muhoberac, M. (ur.)Feb 2011 : zbornik radova / Međunarodni znanstveni interdisciplinarni simpozij Hrvatska folklorna i etnografska baština u svjetlu dubrovačke, svjetske i turističke sadašnjosti, Dubrovnik, Republika Hrvatska, 11.-13. prosinca 2011..
@article{article, author = {Dabo, Kre\v{s}imir}, editor = {Muhoberac, M.}, year = {2012}, pages = {543-556}, keywords = {Ansambl Lado, brendiranje, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, menad\v{z}ment u kulturi}, isbn = {978-953-56971-2-1}, title = {Uloga komunikacijskih aktivnosti u brendiranju kulturnoga proizvoda na primjeru Ansambla LADO}, keyword = {Ansambl Lado, brendiranje, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, menad\v{z}ment u kulturi}, publisher = {Ansambl Lin\djo}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dabo, Kre\v{s}imir}, editor = {Muhoberac, M.}, year = {2012}, pages = {543-556}, keywords = {Lado Ensemble, brending, public relations, arts management}, isbn = {978-953-56971-2-1}, title = {The role of communication activities in cultural product branding on the example of the LADO Ensemble}, keyword = {Lado Ensemble, brending, public relations, arts management}, publisher = {Ansambl Lin\djo}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font