Pregled bibliografske jedinice broj: 1074533
Vizualna provokacija u oglašavanju: Oliviero Toscani i Benetton
Vizualna provokacija u oglašavanju: Oliviero Toscani i Benetton, 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1074533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualna provokacija u oglašavanju: Oliviero Toscani i Benetton
(Visual provocation in advertising: Oliviero Toscani and Benetton)
Autori
Jović, Klara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
14.07
Godina
2020
Stranica
56
Mentor
Daria Mustić
Ključne riječi
Oliviero Toscani, Benetton, oglašavanje, shockvertising, oglasna kampanja
(Oliviero Toscani, Benetton, advertising, shockvertising, advertising campaign)
Sažetak
Rad primarno govori o 18-godišnjoj karijeri Oliviero Toscanija u Benettonu. Fokus je na njegovim kontroverznim oglasnim kampanjama, odgovoru društva na kampanje i najvažnije, utjecaju njegovih kampanji na Benettonov brend i svijet oglašavanja. Za bolje shvaćanje odgovora društva na kampanje promatra se utjecaj ljudskih kulturnih i moralnih vrijednosti. Rad uzima u obzir cjelokupnu analizu da bi se mogao promotriti Toscanijev utjecaj na oglašavanje. Rezultati rada pokazuju da je Toscanijev rad u Benettonu bio pionir nove grane oglašavanja nazvane shockvertising zbog korištenja šokantnih fotografija kao glavno načelo. Stvaranje šokantnog oglašavanja je bio najveći Toscanijev doprinos svijetu oglašavanju. Što se tiče Toscanijevog utjecaja na Benetton, uspio je stvoriti globalnu sliku s velikim brojem negativnih reakcija koje nisu utjecale na prodaju, sve dok svojom zadnjom kampanjom nije prešao granicu i dosegnuo limit šokantnog oglašavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn