Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1074533

Vizualna provokacija u oglašavanju: Oliviero Toscani i Benetton


Jović, Klara
Vizualna provokacija u oglašavanju: Oliviero Toscani i Benetton, 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1074533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vizualna provokacija u oglašavanju: Oliviero Toscani i Benetton
(Visual provocation in advertising: Oliviero Toscani and Benetton)

Autori
Jović, Klara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
14.07

Godina
2020

Stranica
56

Mentor
Daria Mustić

Ključne riječi
Oliviero Toscani, Benetton, oglašavanje, shockvertising, oglasna kampanja
(Oliviero Toscani, Benetton, advertising, shockvertising, advertising campaign)

Sažetak
Rad primarno govori o 18-godišnjoj karijeri Oliviero Toscanija u Benettonu. Fokus je na njegovim kontroverznim oglasnim kampanjama, odgovoru društva na kampanje i najvažnije, utjecaju njegovih kampanji na Benettonov brend i svijet oglašavanja. Za bolje shvaćanje odgovora društva na kampanje promatra se utjecaj ljudskih kulturnih i moralnih vrijednosti. Rad uzima u obzir cjelokupnu analizu da bi se mogao promotriti Toscanijev utjecaj na oglašavanje. Rezultati rada pokazuju da je Toscanijev rad u Benettonu bio pionir nove grane oglašavanja nazvane shockvertising zbog korištenja šokantnih fotografija kao glavno načelo. Stvaranje šokantnog oglašavanja je bio najveći Toscanijev doprinos svijetu oglašavanju. Što se tiče Toscanijevog utjecaja na Benetton, uspio je stvoriti globalnu sliku s velikim brojem negativnih reakcija koje nisu utjecale na prodaju, sve dok svojom zadnjom kampanjom nije prešao granicu i dosegnuo limit šokantnog oglašavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Mustić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jović, Klara
Vizualna provokacija u oglašavanju: Oliviero Toscani i Benetton, 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Jović, K. (2020) 'Vizualna provokacija u oglašavanju: Oliviero Toscani i Benetton', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jovi\'{c}, Klara}, year = {2020}, pages = {56}, keywords = {Oliviero Toscani, Benetton, ogla\v{s}avanje, shockvertising, oglasna kampanja}, title = {Vizualna provokacija u ogla\v{s}avanju: Oliviero Toscani i Benetton}, keyword = {Oliviero Toscani, Benetton, ogla\v{s}avanje, shockvertising, oglasna kampanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jovi\'{c}, Klara}, year = {2020}, pages = {56}, keywords = {Oliviero Toscani, Benetton, advertising, shockvertising, advertising campaign}, title = {Visual provocation in advertising: Oliviero Toscani and Benetton}, keyword = {Oliviero Toscani, Benetton, advertising, shockvertising, advertising campaign}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font