Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1074282

Krizno komuniciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije


Vukošić Popov, Kristina; Goreta, Mirko; Peran, Branko
Krizno komuniciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije // Dani kriznog upravljanja - 9. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija / Nađ, Ivan ; Mihalinović, Martina ; Peternel, Renata ; Bralić, Vladimir (ur.).
Split: Veleučilište Velika Gorica, 2016. str. 429-437 (poster, recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1074282 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Krizno komuniciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije
(Crisis communication and the influence of the media on the perception of the organization)

Autori
Vukošić Popov, Kristina ; Goreta, Mirko ; Peran, Branko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Dani kriznog upravljanja - 9. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija / Nađ, Ivan ; Mihalinović, Martina ; Peternel, Renata ; Bralić, Vladimir - Split : Veleučilište Velika Gorica, 2016, 429-437

ISBN
978-953-7716-74-5

Skup
Dani kriznog upravljanja - 9. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 12.04.2016. - 13.04.2016

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
kriza, organizacija, javnost, mediji
(crisis, organization, public, media)

Sažetak
Ovim radom želi se prikazati značaj kriznog komuniciranja i utjecaj medija na percepciju organizacije u kriznoj situaciji. Upravljanje organizacijom, osobito na vrhuncu krize, je otežano jer se pod pritiskom medija u javnosti često stvara negativna slika, te je prvenstveni cilj odgovara na krizu zaštita imidža organizacije, zaposlenika i/ili menadžera. U suvremenom poslovanju značaj kriznog komuniciranja postaje sve veći, zbog sve većeg utjecaja reputacije na poslovni uspjeh organizacija. Cilj rada je ukazati na potrebu prilagodbe kriznog komuniciranja medijskom okruženju koje ima sve veći utjecaj na percepciju javnosti u krizi. Prema dostupnim istraživanjima ista ukazuju na značej kriznog komuniciranja u fazi prije, tijekom i nakon izbijanja krizne situacije, te na osobit značaj prilagodbe digitalnom medijskom okruženju koje je obilježeno multimedijalnošću, interaktivnošću te viralnom prirodom komunikacije. Osobit izazov za organizacije u takvom okruženju je učinkovito praćenje i provjera vjerodostojnosti informacija. Sve navedeno ukazuje na nužnost nadopune tradicionalnih kriznih komunikacijskih planova, planom i strategijom krizne komunikacije u digitalnim medijima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pravo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Marko Marulić", Knin

Profili:

Avatar Url Mirko Goreta (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vukošić Popov, Kristina; Goreta, Mirko; Peran, Branko
Krizno komuniciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije // Dani kriznog upravljanja - 9. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija / Nađ, Ivan ; Mihalinović, Martina ; Peternel, Renata ; Bralić, Vladimir (ur.).
Split: Veleučilište Velika Gorica, 2016. str. 429-437 (poster, recenziran, sažetak, stručni)
Vukošić Popov, K., Goreta, M. & Peran, B. (2016) Krizno komuniciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije. U: Nađ, I., Mihalinović, M., Peternel, R. & Bralić, V. (ur.)Dani kriznog upravljanja - 9. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija.
@article{article, author = {Vuko\v{s}i\'{c} Popov, Kristina and Goreta, Mirko and Peran, Branko}, year = {2016}, pages = {429-437}, keywords = {kriza, organizacija, javnost, mediji}, isbn = {978-953-7716-74-5}, title = {Krizno komuniciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije}, keyword = {kriza, organizacija, javnost, mediji}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Velika Gorica}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vuko\v{s}i\'{c} Popov, Kristina and Goreta, Mirko and Peran, Branko}, year = {2016}, pages = {429-437}, keywords = {crisis, organization, public, media}, isbn = {978-953-7716-74-5}, title = {Crisis communication and the influence of the media on the perception of the organization}, keyword = {crisis, organization, public, media}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Velika Gorica}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font