Pregled bibliografske jedinice broj: 1074282
Krizno komuniciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije
Krizno komuniciranje i utjecaj medija na percepciju organizacije // Dani kriznog upravljanja - 9. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija / Nađ, Ivan ; Mihalinović, Martina ; Peternel, Renata ; Bralić, Vladimir (ur.).
Split: Veleučilište Velika Gorica, 2016. str. 429-437 (poster, recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1074282 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Krizno komuniciranje i utjecaj medija na
percepciju organizacije
(Crisis communication and the influence of the
media on the perception of the organization)
Autori
Vukošić Popov, Kristina ; Goreta, Mirko ; Peran, Branko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Dani kriznog upravljanja - 9. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija
/ Nađ, Ivan ; Mihalinović, Martina ; Peternel, Renata ; Bralić, Vladimir - Split : Veleučilište Velika Gorica, 2016, 429-437
ISBN
978-953-7716-74-5
Skup
Dani kriznog upravljanja - 9. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 12.04.2016. - 13.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
kriza, organizacija, javnost, mediji
(crisis, organization, public, media)
Sažetak
Ovim radom želi se prikazati značaj kriznog komuniciranja i utjecaj medija na percepciju organizacije u kriznoj situaciji. Upravljanje organizacijom, osobito na vrhuncu krize, je otežano jer se pod pritiskom medija u javnosti često stvara negativna slika, te je prvenstveni cilj odgovara na krizu zaštita imidža organizacije, zaposlenika i/ili menadžera. U suvremenom poslovanju značaj kriznog komuniciranja postaje sve veći, zbog sve većeg utjecaja reputacije na poslovni uspjeh organizacija. Cilj rada je ukazati na potrebu prilagodbe kriznog komuniciranja medijskom okruženju koje ima sve veći utjecaj na percepciju javnosti u krizi. Prema dostupnim istraživanjima ista ukazuju na značej kriznog komuniciranja u fazi prije, tijekom i nakon izbijanja krizne situacije, te na osobit značaj prilagodbe digitalnom medijskom okruženju koje je obilježeno multimedijalnošću, interaktivnošću te viralnom prirodom komunikacije. Osobit izazov za organizacije u takvom okruženju je učinkovito praćenje i provjera vjerodostojnosti informacija. Sve navedeno ukazuje na nužnost nadopune tradicionalnih kriznih komunikacijskih planova, planom i strategijom krizne komunikacije u digitalnim medijima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo