Pregled bibliografske jedinice broj: 1074277
Tajiti ili ne krizu u organizaciji
Tajiti ili ne krizu u organizaciji // Dani kriznog upravljanja - 9. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija / Nađ, Ivan ; Mihalinović, Martina ; Peternel, Renata ; Bralić, Vladimir (ur.).
Split: Veleučilište Velika Gorica, 2016. str. 319-324 (poster, recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1074277 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tajiti ili ne krizu u organizaciji
(Keep the crisis in organization secret or not)
Autori
Peran, Branko ; Goreta, Mirko ; Vukošić Popov, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Dani kriznog upravljanja - 9. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija
/ Nađ, Ivan ; Mihalinović, Martina ; Peternel, Renata ; Bralić, Vladimir - Split : Veleučilište Velika Gorica, 2016, 319-324
ISBN
978-953-7716-74-5
Skup
Dani kriznog upravljanja - 9. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 12.04.2016. - 13.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
kriza, organizacija, javnost, pogreška
(the crisis, the organization, the public, the error)
Sažetak
U ovom radu želi se prikazati važnost i značaj prepoznavanja, uočavanja i postupanja prema javnosti u trenutku kada nastupi kriza u organizaciji. Kada govorimo o krizi možemo kazati da su krize sve prisutne, pogotovo u organizacijama i treba ih shvatiti kao dio okruženja organizacije, koji ugrožava njezino normalno funkcioniranje. U današnje vrijeme mnoge tvrtke nalaze se u nezavidnom gospodarskom položaju, a nijedna na tržištu nije pošteđene krize. Najveći dio poslovnih kriza može se znatno zaustaviti ranim aktivnostima, umjesto zakašnjelim reakcijama. Osobito važnu ulogu u kriznim situacijama ima odnos s javnošću. Za vrijeme krize tvrtke moraju unaprijed planirati poslovne procese. Između uspješnih i neuspješnih tvrtki razlika se očituje u vremenu trajanja krize i njezinih posljedica. Važno je naglasiti da kada nastupi kriza da moramo priznati postojanje krize i suočiti se sa njenom stvarnošću. Ključni moment prepoznavanja, uočavanja i eliminiranja krize je priznanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo