Pregled bibliografske jedinice broj: 1074268
Prijelaz - pitanje kontinuiteta i slike o djetetu
Prijelaz - pitanje kontinuiteta i slike o djetetu // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 140-141 (2020), 166-167; 16-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 1074268 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prijelaz - pitanje kontinuiteta i slike o djetetu
(Transition to school - the question of continuity
and the image of a child)
Autori
Somolanji Tokić, Ida
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 140-141
(2020), 166-167;
16-17
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Prijelaz ; slika o djetetu ; kontinuitet
(transition to school ; image of a child ; continuity)
Sažetak
Kada je riječ o prijelazu djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu, najčešće se postavlja isto pitanje – je li dijete spremno za školu? Pitanje spremnosti i polaska u školu otvara niz problemskih područja od kojih valja istaknuti sliku o djetetu. Naime, slika o djetetu predstavlja sve vrijednosti, uvjerenja i stavove iz kojih proizlazi cjelokupna praksa odgajatelja i učitelja. Postoje dvije prevladavajuće slike - slika o djetetu kao sukonstruktoru kulture i znanja odnosi se na onu praksu kojoj treba težiti, dok je slika o djetetu kao nositelju reproduciranja kulture i znanja, ili ukratko, slika djeteta spremnog za školu, najčešće korištena praksa prilikom polaska u osnovnu školu u Republici Hrvatskoj, ali i u mnogim obrazovnim sustavima u Europi. Na koji način razvijati i njegovati sliku o djetetu kao sukonstruktoru kulture i znanja kroz cijeli odgojno-obrazovni sustav? Kako stvarati zajedničku ideju odgoja i obrazovanja kroz sve razine i neovisno o vremenskom okviru? Kako ostvariti kontinuitet u odgoju i obrazovanju?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ida Somolanji Tokić
(autor)