Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1074268

Prijelaz - pitanje kontinuiteta i slike o djetetu


Somolanji Tokić, Ida
Prijelaz - pitanje kontinuiteta i slike o djetetu // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 140-141 (2020), 166-167; 16-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 1074268 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prijelaz - pitanje kontinuiteta i slike o djetetu
(Transition to school - the question of continuity and the image of a child)

Autori
Somolanji Tokić, Ida

Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 140-141 (2020), 166-167; 16-17

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Prijelaz ; slika o djetetu ; kontinuitet
(transition to school ; image of a child ; continuity)

Sažetak
Kada je riječ o prijelazu djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu, najčešće se postavlja isto pitanje – je li dijete spremno za školu? Pitanje spremnosti i polaska u školu otvara niz problemskih područja od kojih valja istaknuti sliku o djetetu. Naime, slika o djetetu predstavlja sve vrijednosti, uvjerenja i stavove iz kojih proizlazi cjelokupna praksa odgajatelja i učitelja. Postoje dvije prevladavajuće slike - slika o djetetu kao sukonstruktoru kulture i znanja odnosi se na onu praksu kojoj treba težiti, dok je slika o djetetu kao nositelju reproduciranja kulture i znanja, ili ukratko, slika djeteta spremnog za školu, najčešće korištena praksa prilikom polaska u osnovnu školu u Republici Hrvatskoj, ali i u mnogim obrazovnim sustavima u Europi. Na koji način razvijati i njegovati sliku o djetetu kao sukonstruktoru kulture i znanja kroz cijeli odgojno-obrazovni sustav? Kako stvarati zajedničku ideju odgoja i obrazovanja kroz sve razine i neovisno o vremenskom okviru? Kako ostvariti kontinuitet u odgoju i obrazovanju?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ida Somolanji Tokić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada casopis-zrno.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Somolanji Tokić, Ida
Prijelaz - pitanje kontinuiteta i slike o djetetu // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 140-141 (2020), 166-167; 16-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Somolanji Tokić, I. (2020) Prijelaz - pitanje kontinuiteta i slike o djetetu. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 140-141 (166-167), 16-17.
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida}, year = {2020}, pages = {16-17}, keywords = {Prijelaz, slika o djetetu, kontinuitet}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {140-141}, number = {166-167}, issn = {0353-636X}, title = {Prijelaz - pitanje kontinuiteta i slike o djetetu}, keyword = {Prijelaz, slika o djetetu, kontinuitet} }
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida}, year = {2020}, pages = {16-17}, keywords = {transition to school, image of a child, continuity}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {140-141}, number = {166-167}, issn = {0353-636X}, title = {Transition to school - the question of continuity and the image of a child}, keyword = {transition to school, image of a child, continuity} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font