Pregled bibliografske jedinice broj: 1074155
Stavovi odgojitelja predškolske djece prema glazbenim aktivnostima u vrtiću i samoprocjena kompetentnosti za njihovu realizaciju
Stavovi odgojitelja predškolske djece prema glazbenim aktivnostima u vrtiću i samoprocjena kompetentnosti za njihovu realizaciju // Metodički ogledi, 26 (2019), 2; 59-76 doi:10.21464/mo.26.2.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1074155 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi odgojitelja predškolske djece prema
glazbenim aktivnostima u vrtiću i samoprocjena
kompetentnosti za njihovu realizaciju
(Preschool teachers' attitudes toward music
activities in kindergarten and self-assessment of
competences for their realization)
Autori
Dobrota, Snježana
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 26
(2019), 2;
59-76
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
glazbene aktivnosti, kompetentnost, odgojitelj predškolske djece, stavovi, vrtić
(music activities, competence, preschool teacher, attitudes, kindergarten)
Sažetak
Glazbenim aktivnostima u vrtiću pripada značajna uloga, budući da bavljenje takvim aktivnostima pridonosi razvoju glazbenih sposobnosti, ali i intelektualnom, socijalnom, emocionalnom i tjelesnom razvoju djeteta. U radu su istraženi stavovi odgojitelja predškolske djece prema glazbenim aktivnostima u vrtiću te samoprocjena kompetentnosti za njihovu realizaciju. Rezultati potvrđuju da slušanje glazbe predstavlja značajnu aktivnost slobodnog vremena odgojitelja predškolske djece. Potvrđeno je da odgojitelji kojima se sviđa klasična glazba imaju pozitivnije stavove prema glazbenim aktivnostima u vrtiću. Nije uočena povezanost odlazaka na koncerte klasične glazbe, pohađanja dodatne glazbene poduke, pjevanja u zboru ili klapi te godina radnoga staža sa stavovima prema glazbenim aktivnostima. Rezultati istraživanja ne potvrđuju ni povezanost godina radnoga staža sa samoprocjenom kompetencije za realizaciju glazbenih aktivnosti. I, konačno, većina odgojitelja zadovoljna je opremljenošću vrtića instrumentima za djecu te računalima i projektorima, ali ne i instrumentima za odgojitelje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus