Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1074155

Stavovi odgojitelja predškolske djece prema glazbenim aktivnostima u vrtiću i samoprocjena kompetentnosti za njihovu realizaciju


Dobrota, Snježana
Stavovi odgojitelja predškolske djece prema glazbenim aktivnostima u vrtiću i samoprocjena kompetentnosti za njihovu realizaciju // Metodički ogledi, 26 (2019), 2; 59-76 doi:10.21464/mo.26.2.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1074155 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi odgojitelja predškolske djece prema glazbenim aktivnostima u vrtiću i samoprocjena kompetentnosti za njihovu realizaciju
(Preschool teachers' attitudes toward music activities in kindergarten and self-assessment of competences for their realization)

Autori
Dobrota, Snježana

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 26 (2019), 2; 59-76

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
glazbene aktivnosti, kompetentnost, odgojitelj predškolske djece, stavovi, vrtić
(music activities, competence, preschool teacher, attitudes, kindergarten)

Sažetak
Glazbenim aktivnostima u vrtiću pripada značajna uloga, budući da bavljenje takvim aktivnostima pridonosi razvoju glazbenih sposobnosti, ali i intelektualnom, socijalnom, emocionalnom i tjelesnom razvoju djeteta. U radu su istraženi stavovi odgojitelja predškolske djece prema glazbenim aktivnostima u vrtiću te samoprocjena kompetentnosti za njihovu realizaciju. Rezultati potvrđuju da slušanje glazbe predstavlja značajnu aktivnost slobodnog vremena odgojitelja predškolske djece. Potvrđeno je da odgojitelji kojima se sviđa klasična glazba imaju pozitivnije stavove prema glazbenim aktivnostima u vrtiću. Nije uočena povezanost odlazaka na koncerte klasične glazbe, pohađanja dodatne glazbene poduke, pjevanja u zboru ili klapi te godina radnoga staža sa stavovima prema glazbenim aktivnostima. Rezultati istraživanja ne potvrđuju ni povezanost godina radnoga staža sa samoprocjenom kompetencije za realizaciju glazbenih aktivnosti. I, konačno, većina odgojitelja zadovoljna je opremljenošću vrtića instrumentima za djecu te računalima i projektorima, ali ne i instrumentima za odgojitelje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Snježana Dobrota (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Dobrota, Snježana
Stavovi odgojitelja predškolske djece prema glazbenim aktivnostima u vrtiću i samoprocjena kompetentnosti za njihovu realizaciju // Metodički ogledi, 26 (2019), 2; 59-76 doi:10.21464/mo.26.2.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Dobrota, S. (2019) Stavovi odgojitelja predškolske djece prema glazbenim aktivnostima u vrtiću i samoprocjena kompetentnosti za njihovu realizaciju. Metodički ogledi, 26 (2), 59-76 doi:10.21464/mo.26.2.6.
@article{article, author = {Dobrota, Snje\v{z}ana}, year = {2019}, pages = {59-76}, DOI = {10.21464/mo.26.2.6}, keywords = {glazbene aktivnosti, kompetentnost, odgojitelj pred\v{s}kolske djece, stavovi, vrti\'{c}}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, doi = {10.21464/mo.26.2.6}, volume = {26}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {Stavovi odgojitelja pred\v{s}kolske djece prema glazbenim aktivnostima u vrti\'{c}u i samoprocjena kompetentnosti za njihovu realizaciju}, keyword = {glazbene aktivnosti, kompetentnost, odgojitelj pred\v{s}kolske djece, stavovi, vrti\'{c}} }
@article{article, author = {Dobrota, Snje\v{z}ana}, year = {2019}, pages = {59-76}, DOI = {10.21464/mo.26.2.6}, keywords = {music activities, competence, preschool teacher, attitudes, kindergarten}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, doi = {10.21464/mo.26.2.6}, volume = {26}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {Preschool teachers' attitudes toward music activities in kindergarten and self-assessment of competences for their realization}, keyword = {music activities, competence, preschool teacher, attitudes, kindergarten} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font