Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1074010

Utjecaj dizajna ambalaže na prodaju piva


Mrzlečki, Klaudija
Utjecaj dizajna ambalaže na prodaju piva, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša, Koprivnica


CROSBI ID: 1074010 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj dizajna ambalaže na prodaju piva
(The influence of packaging design on beer sales)

Autori
Mrzlečki, Klaudija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša

Mjesto
Koprivnica

Datum
21.07

Godina
2020

Stranica
96

Mentor
Hajdek, Krunoslav

Ključne riječi
pivo ; ambalaža ; marketing ; dizajn
(beer ; packaging ; marketing ; design)

Sažetak
U ovom suvremenom dobu svuda oko nas nalazi se ambalaža. Ambalaža je element koji je važan kod marketinga zato što ambalaža prodaje proizvod. Time je ambalaža poveznica između kupca i tržišta. Kako bi zadovoljila potrebe i želje kupca, ambalaža mora čuvati proizvod, brinuti o proizvodu, imati funkcionalnost, inovativnost, dobar dizajn. Također mora imati i promotivnu ulogu putem kojeg proizvod promovira različitim porukama, nagradnim igarama, sponzorstvima… Pivo je prehrambeni proizvod koje se pakira u staklenu, plastičnu i metalnu ambalažu. Ono se prodaje tijekom cijele godine. Različiti okusi privlače kupce koji su željni eksperimentiranja. Kako bi proizvođač stekao povjerenje kupca, pivo treba imati dobru kvalitetu i privlačan dizajn koji upada u oko kupcu kada pogleda na policu. Sami vizualni kontakt između piva i potrošača dočarava potrošaču okus proizvoda. Proizvođač piva mora istražiti što potrošača piva privlači, je li to kvaliteta, dizajn, cijena ili nešto drugo. Ovaj rad temelji se na istraživanju potrošača prilikom kupnje piva te koji elementi utječu na kupnju i kakav utjecaj ima dizajn na kupnju. Teoretski dio diplomskog rada temelji se na knjigama i raznim radovima. Uključuje osnovu o ambalaži, proizvodnji piva, ambalaži u koju se pakira, poznatim svjetskim i hrvatskim pivima, elementima marketinga, odnosno 4P te elementima dizajna piva. U praktičnom dijelu ispituju se i prikupljaju podaci o utjecaju dizajna na prodaju piva te koji elementi utječu na prodaju. Glavni cilj ovog rada je istražiti kako dizajn ambalaže utječe na kupnju piva te kupujemo li iz potrebe ili želje te ambalažu ili proizvod.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Ekonomija, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Krunoslav Hajdek (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mrzlečki, Klaudija
Utjecaj dizajna ambalaže na prodaju piva, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša, Koprivnica
Mrzlečki, K. (2020) 'Utjecaj dizajna ambalaže na prodaju piva', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša, Koprivnica.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mrzle\v{c}ki, Klaudija}, year = {2020}, pages = {96}, keywords = {pivo, ambala\v{z}a, marketing, dizajn}, title = {Utjecaj dizajna ambala\v{z}e na prodaju piva}, keyword = {pivo, ambala\v{z}a, marketing, dizajn}, publisherplace = {Koprivnica} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mrzle\v{c}ki, Klaudija}, year = {2020}, pages = {96}, keywords = {beer, packaging, marketing, design}, title = {The influence of packaging design on beer sales}, keyword = {beer, packaging, marketing, design}, publisherplace = {Koprivnica} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font