Pregled bibliografske jedinice broj: 1074009
Boje u marketingu
Boje u marketingu, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za umjetničke studije, Koprivnica
CROSBI ID: 1074009 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Boje u marketingu
(The colors in marketing)
Autori
Seđek, Ivona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za umjetničke studije
Mjesto
Koprivnica
Datum
26.05
Godina
2020
Stranica
54
Mentor
Hajdek, Krunoslav
Ključne riječi
marketing ; boja ; psihologija boja ; proizvod
(marketing ; color ; color psychology ; product)
Sažetak
Iako je neosporna važnost boje u marketingu i marketinškoj komunikaciji, te i samim time ima mnogo literature o bojama u marketingu, no ne i istraživanja. U Hrvatskoj je jako malo provedenih istraživanja o mišljenju ispitanika o boji u marketingu, gdje i kako se koriste kao marketinški trikovi manipulacije na nekom proizvodu. Svrha je pokazati kako boje utječu na prodaju, te koje poruke nam donose određene boje. Cilj ovog rada je istražiti kako funkcioniraju boje u marketingu, što je uopće marketing, kako boje utječu na ljude u kupovini nekog proizvoda, zbog čega koriste neke boje kod većine, kakva je psihologija boja. Detaljnije se istražuje percepcija boja, koje boje određuju asocijacije i emocije. Napravljena je Internet anketa te su kroz rad napravljeni i obrazloženi rezultati iste. Rezultati ankete pokazuju dosta kako neki ljudi nisu upoznati nekim manipulacijama to jest upotrebom boja u marketingu i kako ljudi dosta pamte baš ono što najčešće vide u trgovinama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Ekonomija, Dizajn