Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1074009

Boje u marketingu


Seđek, Ivona
Boje u marketingu, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za umjetničke studije, Koprivnica


CROSBI ID: 1074009 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Boje u marketingu
(The colors in marketing)

Autori
Seđek, Ivona

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za umjetničke studije

Mjesto
Koprivnica

Datum
26.05

Godina
2020

Stranica
54

Mentor
Hajdek, Krunoslav

Ključne riječi
marketing ; boja ; psihologija boja ; proizvod
(marketing ; color ; color psychology ; product)

Sažetak
Iako je neosporna važnost boje u marketingu i marketinškoj komunikaciji, te i samim time ima mnogo literature o bojama u marketingu, no ne i istraživanja. U Hrvatskoj je jako malo provedenih istraživanja o mišljenju ispitanika o boji u marketingu, gdje i kako se koriste kao marketinški trikovi manipulacije na nekom proizvodu. Svrha je pokazati kako boje utječu na prodaju, te koje poruke nam donose određene boje. Cilj ovog rada je istražiti kako funkcioniraju boje u marketingu, što je uopće marketing, kako boje utječu na ljude u kupovini nekog proizvoda, zbog čega koriste neke boje kod većine, kakva je psihologija boja. Detaljnije se istražuje percepcija boja, koje boje određuju asocijacije i emocije. Napravljena je Internet anketa te su kroz rad napravljeni i obrazloženi rezultati iste. Rezultati ankete pokazuju dosta kako neki ljudi nisu upoznati nekim manipulacijama to jest upotrebom boja u marketingu i kako ljudi dosta pamte baš ono što najčešće vide u trgovinama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Ekonomija, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Krunoslav Hajdek (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Seđek, Ivona
Boje u marketingu, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za umjetničke studije, Koprivnica
Seđek, I. (2020) 'Boje u marketingu', diplomski rad, preddiplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za umjetničke studije, Koprivnica.
@phdthesis{phdthesis, author = {Se\djek, Ivona}, year = {2020}, pages = {54}, keywords = {marketing, boja, psihologija boja, proizvod}, title = {Boje u marketingu}, keyword = {marketing, boja, psihologija boja, proizvod}, publisherplace = {Koprivnica} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Se\djek, Ivona}, year = {2020}, pages = {54}, keywords = {marketing, color, color psychology, product}, title = {The colors in marketing}, keyword = {marketing, color, color psychology, product}, publisherplace = {Koprivnica} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font