Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 107399

Internet, multimedij i cjeloživotno učenje


Matijević, Milan
Internet, multimedij i cjeloživotno učenje // Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje / Klapan, Anita i Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2002. str. 267-276 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 107399 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internet, multimedij i cjeloživotno učenje
(Internet, Multimedia and Life Long Leraning)

Autori
Matijević, Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje / Klapan, Anita i Matijević, Milan - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2002, 267-276

Skup
Obrazovanje odraslih u Republici Hrvatskoj u kontekstu cjeloživotnog učenja

Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 14.02.2002. - 16.02.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
internet; multimedij; cjeloživotno učenje; obrazovanje odraslih
(Internet; multimedia; life long learning; adult education)

Sažetak
Abstract: The changes in production technology and in communication media have always affected the process of education. Komensky is regarded to have been able to define the class-subject-lesson didactic model owing to one of the most revolutionary communication media of his time &#8211 ; the book. Nowadays, schools and students are surrounded by a totally different media environment in comparison to the period in which Komensky lived. The most powerful media today are multimedia on CD or DVD and the Internet. Because of their great communication power in relation to traditional media we refer to them as hypermedia and hypermedia educational technology. This technology determines major changes in the teaching strategies used in the education of adolescents and adults. This paper discusses the nature of these changes in the educational and school system as well as the demand for a didactic design of multimedia software.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0131001

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Milan Matijević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matijević, Milan
Internet, multimedij i cjeloživotno učenje // Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje / Klapan, Anita i Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2002. str. 267-276 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Matijević, M. (2002) Internet, multimedij i cjeloživotno učenje. U: Klapan, Anita i Matijević, Milan (ur.)Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje.
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, year = {2002}, pages = {267-276}, keywords = {internet, multimedij, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, obrazovanje odraslih}, title = {Internet, multimedij i cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, keyword = {internet, multimedij, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, obrazovanje odraslih}, publisher = {Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo (HAD)}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, year = {2002}, pages = {267-276}, keywords = {Internet, multimedia, life long learning, adult education}, title = {Internet, Multimedia and Life Long Leraning}, keyword = {Internet, multimedia, life long learning, adult education}, publisher = {Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo (HAD)}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font