Pregled bibliografske jedinice broj: 1073911
NOVE STRATEGIJE VODEĆIH HIGH-TECH KOMPANIJA
NOVE STRATEGIJE VODEĆIH HIGH-TECH KOMPANIJA // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 14 (2020), 1-2; 55-68 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1073911 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
NOVE STRATEGIJE VODEĆIH HIGH-TECH KOMPANIJA
(NEW STRATEGIES IN THE LEADING HIGH-TECH COMPANIES)
Autori
Batur, Filip Batur ; Krajnović, Aleksandra ; Panjkota, Ante
Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6699) 14
(2020), 1-2;
55-68
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
strateški menadžment, high-tech industrija, Porterove generičke strategije, hibridna strategija
(strategic management, high-tech industry, Porter’s generic strategies, hybrid strategy)
Sažetak
Svrha: Ovaj rad obrađuje nove strategije korištene od strane vodećih high-tech kompanija. Dizajn/metodologija/pristup: U ovom radu autori naglašavaju važnost strategije u postizanju konkurentske prednosti i analiziraju novi strateški pravci high-tech kompanija. Analizirano je osam vodećih high-tech kompanija na temelju kojih se rezultata potkrjepljuje teza o novom strateškom pristupu u high-tech industriji. Rezultati i implikacije: U radu se polazi od Porterovog pravila uzajamnog isključivanja generičkih strategija te se predlaže moderniji i relevantniji pristup. Implikacije rada su u boljem razumijevanju strateških smjernica u novom društveno-ekonomskom i tehnološkom okruženju. Ograničenja: Rad je fokusiran samo na najveće svjetske high-tech kompanije i nisu uzeta u obzir mala i srednja poduzeća i start-up tvrtke. Originalnost: Autori smatraju da postoji izvjestan istraživački jaz u području strateškog menadžmenta high-tech kompanija, posebno kada je u pitanju domaća znanstvena literatura.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru