Pregled bibliografske jedinice broj: 1073766
Osnovna obilježja strategije obrazovanja - prilog definiciji pojma i klasifikaciji oblika
Osnovna obilježja strategije obrazovanja - prilog definiciji pojma i klasifikaciji oblika // Zbornik radova PILC 2019, Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu ''Utjecaj poslovnih anđela na globalno poduzetništvo''/Conference Proceedings of the 8th PAR International Scientific and Professional Leadership Conference ''Business Angels' Impact on Global Entrepreneurship'' / Nikolić, Gordana (ur.).
Opatija: Visoka poslovna škola PAR, 2019. str. 305-317 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1073766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnovna obilježja strategije obrazovanja - prilog
definiciji pojma i klasifikaciji oblika
(Basic Features of Education Strategy -
Definition of the Concept and the
Classification of the Form)
Autori
Lulić, Lukša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova PILC 2019, Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu ''Utjecaj poslovnih anđela na globalno poduzetništvo''/Conference Proceedings of the 8th PAR International Scientific and Professional Leadership Conference ''Business Angels' Impact on Global Entrepreneurship''
/ Nikolić, Gordana - Opatija : Visoka poslovna škola PAR, 2019, 305-317
ISBN
978-953-59508-5-1
Skup
8. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Utjecaj poslovnih anđela na globalno poduzetništvo (PILC 2019)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 29.03.2019. - 30.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
strategija ; priroda strategije ; elementi strategije ; strateška paradigma ; škole strateškog menadžmenta ; analiza okoline ; proces strateškog menadžmenta ; alati strateškog menadžmenta ; menadžer u obrazovanju ; zadaci menadžera u obrazovanju
(strategy ; nature of strategy ; elements of strategy ; starter paradigm ; strategic management school ; environmental analysis ; strategic management proces ; strategic alliance tools ; education manager ; the tasks of the manager in education)
Sažetak
Zadatak ovog rada je što pojam strategije donosi u definiranju menadžerske paradigme u obrazovanju, kao sustavu i obrazovnom procesu. Neophodno je definirati razine strategije u obrazovanju, identificirati postojanje eventualnih specifičnosti te razlučiti postoji li ikakva semantička razlika između sintagmi obrazovna strategija, strategija obrazovanja i strategija nastave. Potom je potrebno utvrditi mogućnosti klasifikacije već ponuđenih strateških obrazaca, čime bi se ujedno provelo i preispitivanje dominantnih menadžerskih paradigmi u obrazovanju danas. Posebno treba razraditi pojam strateškog menadžmenta u obrazovanju, odnosno eventualnu analogiju i suglasje s školama strateškog menadžmenta u poslovanju. Potrebno je i preispitati primjenjivost klasičnih alata i postupaka poslovnog strateškog menadžmenta u definiranju koncepcija i obrazovnih strategija, odnosno strategija obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
CIP zapis dostupan je u računalnom katalogu
Sveučilišne knjižnice Rijeka pod brojem 140718045.