Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1073711

Zašto kupujemo: znanost kupnje


Tuksar, Sunčana
Zašto kupujemo: znanost kupnje, 2006. (prijevod).


CROSBI ID: 1073711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zašto kupujemo: znanost kupnje
(Why We Buy: The Science of Shopping)

Autori
Tuksar, Sunčana

Izvornik
Olympic International

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, prijevod

Godina
2006

Ključne riječi
Marketing ; prodaja ; distribucija ; konzumerizam ; potrošačka kultura
(Marketing ; selling ; distribution ; consumerism ; consumer culture)

Sažetak
Zašto i kako kupujemo? U pokušaju da odgovori na postavljeno pitanje autor, glavni direktor jedne istraživačke firme proveo je terensko istraživanje kupovnih centara Amerike u trajanju od dvadeset godina. Grupa autorovih istraživača bila je naoružana video opremom, mapama dućana, profilima kupaca i spremna za otkrivanje svih tajni naše stalno evoluirajuće potrošačke kulture. Zašto su potrošačke košarice bitne? Što je to butt-brush faktor? Što je to tranzicijska zona? Odgovori se zasnivaju na čvrstim istraživačkim podacima i razotkrivaju kako kupovni centri kapitaliziraju kupčevu vrlo često omiljenu razonodu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sunčana Tuksar (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

katalog.kgz.hr mvinfo.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tuksar, Sunčana
Zašto kupujemo: znanost kupnje, 2006. (prijevod).
Tuksar, S. (2006) Zašto kupujemo: znanost kupnje. Olympic International. Prijevod.
@unknown{unknown, author = {Tuksar, Sun\v{c}ana}, year = {2006}, keywords = {Marketing, prodaja, distribucija, konzumerizam, potro\v{s}a\v{c}ka kultura}, title = {Za\v{s}to kupujemo: znanost kupnje}, keyword = {Marketing, prodaja, distribucija, konzumerizam, potro\v{s}a\v{c}ka kultura} }
@unknown{unknown, author = {Tuksar, Sun\v{c}ana}, year = {2006}, keywords = {Marketing, selling, distribution, consumerism, consumer culture}, title = {Why We Buy: The Science of Shopping}, keyword = {Marketing, selling, distribution, consumerism, consumer culture} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font