Pregled bibliografske jedinice broj: 1073711
Zašto kupujemo: znanost kupnje
Zašto kupujemo: znanost kupnje, 2006. (prijevod).
CROSBI ID: 1073711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zašto kupujemo: znanost kupnje
(Why We Buy: The Science of Shopping)
Autori
Tuksar, Sunčana
Izvornik
Olympic International
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, prijevod
Godina
2006
Ključne riječi
Marketing ; prodaja ; distribucija ; konzumerizam ; potrošačka kultura
(Marketing ; selling ; distribution ; consumerism ; consumer culture)
Sažetak
Zašto i kako kupujemo? U pokušaju da odgovori na postavljeno pitanje autor, glavni direktor jedne istraživačke firme proveo je terensko istraživanje kupovnih centara Amerike u trajanju od dvadeset godina. Grupa autorovih istraživača bila je naoružana video opremom, mapama dućana, profilima kupaca i spremna za otkrivanje svih tajni naše stalno evoluirajuće potrošačke kulture. Zašto su potrošačke košarice bitne? Što je to butt-brush faktor? Što je to tranzicijska zona? Odgovori se zasnivaju na čvrstim istraživačkim podacima i razotkrivaju kako kupovni centri kapitaliziraju kupčevu vrlo često omiljenu razonodu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti