Pregled bibliografske jedinice broj: 1073673
Multimodalnost i usvajanje engleskog jezika
Multimodalnost i usvajanje engleskog jezika, 2017. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 1073673 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Multimodalnost i usvajanje engleskog jezika
(Multimodality and the English Language Acquisition)
Autori
Tuksar, Sunčana
Izvornik
Stilistika.org
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
2017
Ključne riječi
Slika, tekst, multimodalnost, engleski, identitet, multimedija
(Picture, text, multimodality, English, identity, multimedia,)
Sažetak
Slika je tekst. Točnije, vizualni i verbalni elementi podjednako su važni. U tom su smislu implikacije multimodalnog zaokreta značajne zbog semiotičke redefiniranosti teksta posredstvom multimedije. Tekst je mnogo više od lingvističkog fenomena jer način na koji su modusi organizirani u sadržaju uspostavlja prepoznatljivo značenje unutar kulturološkog okvira. Mnogi autori uviđaju da je tekst raznovrstan, odnosno multimodalan. Riječ je o sistemu nastalom uslijed realizacije integriranih modusa koji donose određeno značenje, poput pisma, audio- i videozapisa, fotografije i tome slično. Prvenstveno, novija su preispitivanja tradicionalnog poimanja teksta zauzela stav da se slično razumijevanje može postići iz komunikacijskih sistema različitih od samog jezika. Knjige Analysing Media Text (Burn i Parker 2003), te Reading Images (Kress i van Leeuwen, 2014) utemeljile su put ovakvog razmišljanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija