Pregled bibliografske jedinice broj: 1073653
Film, interkulturalne vježbe i usvajanje vokabulara u nastavi engleskog jezika
Film, interkulturalne vježbe i usvajanje vokabulara u nastavi engleskog jezika // Mediji i medijska kultura – europski realiteti / Piližota, Vlasta et. al. (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 648-661 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1073653 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Film, interkulturalne vježbe i usvajanje
vokabulara u nastavi engleskog jezika
(Film, intercultural exercises and English
language
vocabulary acquisition)
Autori
Tuksar, Sunčana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Mediji i medijska kultura – europski realiteti
/ Piližota, Vlasta et. al. - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018, 648-661
ISBN
978-953-8181-09-2
Skup
3. međunarodni interdisciplinarni znanstveni skup Mediji i medijska kultura: europski realiteti
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.05.2017. - 05.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Filmski tekst, engleski jezik, interkulturalnost, vokabular, metodika
(Film text, English language, interculturality, vocabulary, method)
Sažetak
Cilj je ovog članka prikazati rezultate ankete o stavovima studenata o korištenju filmskog teksta u nastavnoj jedinici „Film, Intercultural Training and Vocabulary Acquisition“. Istraživanje je provedeno u sklopu kolegija Engleski jezik na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli, u akademskoj godini 2016. /2017. Rad je potaknut prethodnim istraživanjem autorice ovog rada, kojim je potvrđen doprinos filma pri usputnom usvajanju vokabulara engleskog jezika. Filmski tekst pogodan je kao didaktički predložak u nastavi jer se jezik uspješnije usvaja ukoliko je i vizualno prezentiran (Krashen 1982, 2002 ; Kress i van Leeuwen, 1996 ; Schnotz, 2002 ; Sinker 2002). Usvajanje vokabulara na komunikološkoj razini podrazumijeva da je film zapis koji rekonstruira stvarnost (Turković, 2008). Stoga film može poslužiti za vježbanje interkulturalnih kompetencija (Rarick, 2007 ; Roell, 2010 ; Champoux, 1990). S obzirom na metodičke ciljeve u nastavi, ova je anketa dodatno potvrdila relevantnost pristupa zbog sljedećeg: a) filmski tekst u nastavi motivira na učenje ; b) film osigurava komunikološki kontekst pri učenju engleskog jezika na način da asistira pri vježbanju interkulturalnih kompetencija i usputnom usvajanju vokabulara.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija