Pregled bibliografske jedinice broj: 1073434
Strategije razumijevanja pri čitanju. Metodičke mogućnosti čitanja s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika
Strategije razumijevanja pri čitanju. Metodičke mogućnosti čitanja s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika. Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020 (monografija)
CROSBI ID: 1073434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije razumijevanja pri čitanju. Metodičke mogućnosti čitanja s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika
(Reading Comprehension Strategies. Methodical possibilities of reading with understanding in Croatian language teaching)
Autori
Bakota, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2020
Stranica
304
ISBN
978-953-6965-95-3
Ključne riječi
nastava hrvatskog jezika, strategije čitanja
(croatian language teaching, reading strategies)
Sažetak
Na temelju recentnih znanstvenih teorijskih istraživanja čitalačke pismenosti knjiga se bavi osobito značajnom temom unaprjeđivanja čitanja i odgojem mladih čitatelja. U knjizi su usustavljene strategije čitanja s razumijevanjem, donosi se pregledan i utemeljen teorijski uvid u metodičke mogućnosti podučavanja učenika mlađe školske dobi strategijama razumijevanja pri čitanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Lidija Bakota
(autor)