Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1073305

Samoučeća umjetna inteligencija za igranje jednostavne igre


Njirić, Marino
Samoučeća umjetna inteligencija za igranje jednostavne igre, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Tehnički fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1073305 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoučeća umjetna inteligencija za igranje jednostavne igre
(Self-learning AI for playing a simple game)

Autori
Njirić, Marino

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Tehnički fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
20.09

Godina
2019

Stranica
28

Mentor
Štajduhar, Ivan

Ključne riječi
umjetna inteligencija ; strojno učenje ; neuronske mreže ; inteligentni agent ; izrada igara
(artificial intelligence ; machine learning ; neural networks ; intelligent agent ; game development)

Sažetak
U radu su obrađene teme vezano za nastanak umjetne inteligencije, njezinu povijest te neke od najznačajnijih događaja koji su promijenili pogled na umjetnu inteligenciju, njene sposobnosti i potencijalnu uporabu u budućnosti. Također je u osnovnim stavkama objašnjeno strojno učenje i neki tipovi strojnog učenje koji su bili potrebni kao predznanje za uspješno izvršavanje rada. Svrha ovog rada je napraviti jedan vrlo jednostavan primjer umjetne inteligencije s malim dijelom strojnog učenja. Cilj je bio razviti igru u kojoj bi se u 2D prostoru kretao autić s ciljem obilaženja proizvoljno nacrtane staze. Zadaci za izradu igre su bili sljedeći: odabrati alate i programski jezik, pronalazak literature i izvora, odabir potrebnih knjižnica. Kao i sa svakim programskim problemom tako i s ovim se razmatralo više načina pristupa i rješavanje pojedinačnih problema. Za izradu umjetne inteligencije bilo je također istražiti literaturu i izvore te pronaći dostupne video zapise za pomoć pri izradi pojedinih dijelova. Iako rezultati nisu bili oni traženi na kraju projekta je vidljivo da agent trenira i pokušava maksimizirati nagradu. Bolji rezultati mogu se postići na sljedeći način: drugačiji način konfiguracije hiperparametara, drugačiji način ocjenjivanja agenta za željene i neželjene akcije, drugačiji unos ulaznih vrijednost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehnički fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Štajduhar (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Njirić, Marino
Samoučeća umjetna inteligencija za igranje jednostavne igre, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Tehnički fakultet, Rijeka
Njirić, M. (2019) 'Samoučeća umjetna inteligencija za igranje jednostavne igre', diplomski rad, preddiplomski, Tehnički fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Njiri\'{c}, Marino}, year = {2019}, pages = {28}, keywords = {umjetna inteligencija, strojno u\v{c}enje, neuronske mre\v{z}e, inteligentni agent, izrada igara}, title = {Samou\v{c}e\'{c}a umjetna inteligencija za igranje jednostavne igre}, keyword = {umjetna inteligencija, strojno u\v{c}enje, neuronske mre\v{z}e, inteligentni agent, izrada igara}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Njiri\'{c}, Marino}, year = {2019}, pages = {28}, keywords = {artificial intelligence, machine learning, neural networks, intelligent agent, game development}, title = {Self-learning AI for playing a simple game}, keyword = {artificial intelligence, machine learning, neural networks, intelligent agent, game development}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font