Pregled bibliografske jedinice broj: 1073193
Interkulturalni pristup nastavi glazbene kulture u osnovnoj školi
Interkulturalni pristup nastavi glazbene kulture u osnovnoj školi // Jezik, umjetnosti i tradicija u građanskom odgoju i obrazovanju (Language, Arts and Tradition in Citizenship Education) / Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Bančić Čupić, Ivana (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2016. str. 21-37
CROSBI ID: 1073193 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalni pristup nastavi glazbene kulture
u osnovnoj školi
(Intercultural approach to music education in
elementary school)
Autori
Gergorić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Jezik, umjetnosti i tradicija u građanskom odgoju i obrazovanju (Language, Arts and Tradition in Citizenship Education)
Urednik/ci
Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Bančić Čupić, Ivana
Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2016
Raspon stranica
21-37
ISBN
978-953-7320-23-2
Ključne riječi
interkulturalno obrazovanje, interkulturalno glazbeno obrazovanje, nastava Glazbene kulture, Hrvatska tradicijska glazba, glazbe svijeta
(intercultural education, intercultural music education, music education, Croatian traditional music, world music.)
Sažetak
U radu se razmatra interkulturalni pristup glazbenoj nastavi u osnovnoj školi. Jedna od zadaća nastave Glazbene kulture u osnovnoj školi je upoznavanje učenika s različitima glazbama. Da bi se ta zadaća realizirala, učenike je potrebno upoznati s domaćom tradicijskom glazbom, koja se regionalno razlikuje. Cilj istraživanja je empirijski utvrditi implementaciju interkulturalnih glazbenih sadržaja u nastavu Glazbene kulture. U skladu s ciljem predmeta definirana su sljedeća pitanja: 1. zastupljenost hrvatske tradicijske glazbe i primjera glazbi svijeta predviđenih za pjevanje u udžbenicima za predmet Glazbena kultura od 4. do 8. razreda osnovne škole ; 2. zastupljenost primjera za slušanje s područja hrvatske tradicijske glazbe i glazbi svijeta u udžbenicima za predmet Glazbena kultura od 4. do 8. razreda osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)