Pregled bibliografske jedinice broj: 1073187
Iskustvo nastavnika geografije s nasiljem u školi
Iskustvo nastavnika geografije s nasiljem u školi, 2020., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1073187 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustvo nastavnika geografije s nasiljem u školi
(The experience of geography teachers with school violence)
Autori
Kolobarić, Dajana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.07
Godina
2020
Stranica
81
Mentor
Bilić, Vesna
Ključne riječi
nasilje u školi, nastavnici, nasilje učenika, nasilje prema nastavnicima
(violence at school, teachers, violence of students, violence against teachers)
Sažetak
Ciljevi rada su utvrditi prevalenciju različitih vrsta nasilja nad nastavnicima geografije te ispitati njihova dosadašnja iskustva. U teorijskom dijelu definirano je nasilje nad nastavnicima, analizirani su glavni rizični čimbenici i najčešće posljedice vikitimizacije, a dane su i preporuke za prevenciju. U empirijskom istraživanju je kombinirana kvalitativna i kvantitativna metoda. Rezultati pokazuju da je 64% ispitanih nastavnika geografije bilo izloženo nekom obliku nasilja tijekom radnog vijeka, a najčešće verbalnom nasilju. Prema samoiskazu nastavnika, najčešći počinitelji su učenici, a zatim njihovi roditelji. Utvrđeno je da nastavnici nisu zadovoljni preventivnim mjerama i radom Ministarstva znanosti i obrazovanja, a ističu nužnost zakonskih promjena i potrebu veće podrške nastavnicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Bilić
(autor)