Pregled bibliografske jedinice broj: 1072831
Small Cities with Big Dreams: Creative Placemaking and Branding Strategies
Small Cities with Big Dreams: Creative Placemaking and Branding Strategies // Hrvatski geografski glasnik, 81 (2019), 2; 114-116 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1072831 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Small Cities with Big Dreams:
Creative Placemaking and Branding Strategies
Autori
Vodanović Lukić, Ives
Izvornik
Hrvatski geografski glasnik (1331-5854) 81
(2019), 2;
114-116
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
Placemaking ; mali gradovi ; kulturna baština ; lokalna zajednica
(Placemaking ; small cities ; cultural heritage ; local community)
Sažetak
Prikaz knjige - Greg Richards, Lian Duif, 2018: Small Cities with Big Dreams: Creative Placemaking and Branding Strategies
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus