Pregled bibliografske jedinice broj: 1072451
Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista
Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 8 (2020), 1; 77-101 doi:10.31784/zvr.8.1.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1072451 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije
prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista
(Modeling the impact of tourism destination reputation
presented by social media on the tourist satisfaction)
Autori
Mušanović, Jelena
Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka (1848-1299) 8
(2020), 1;
77-101
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
ugled turističke destinacije ; zadovoljstvo turista ; društveni mediji ; modeliranje ; multivarijatna statistička analiza
(tourism destination reputation ; tourist satisfaction ; social media ; modeling ; multivariate statistical analysis)
Sažetak
Prije pojave korisnički generiranih sadržaja dijeljenje osobnog iskustva i doživljaja turističke ponude u destinaciji bilo je ograničeno na uži krug prijatelja i obitelji. Danas, turisti (korisnici društvenih medija) razmjenjuju mišljenja putem suvremenih medija na mreži na način da oblikuju ugled turističke destinacije i utječu na odluku o putovanju potencijalnih turista. Svrha ovog istraživanja je ispitati ugled turističke destinacije prisutan u društvenim medijima i njegov utjecaj na zadovoljstvo turista. Empirijsko istraživanje provedeno je na zapadnoj obali Istre (Hrvatska) primjenom upitnika na uzorku od 305 turista koji su se prije putovanja na društvenim medijima informirali o destinaciji. Primjenom metode parcijalnih najmanjih kvadrata modeliranja strukturnim jednadžbama (PLS-SEM) izvršena je analiza procjene strukturnog modela i utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista. Testirani strukturni model ocjenjuje se važnim i pouzdanim instrumentom za mjerenje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista te pruža osnovu za buduća istraživanja i za kontinuirano praćenje poboljšanja ugleda turističke destinacije na društvenim medijima i zadovoljstva turista elementima turističke ponude.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Jelena Mušanović
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)