Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1072451

Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista


Mušanović, Jelena
Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 8 (2020), 1; 77-101 doi:10.31784/zvr.8.1.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1072451 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista
(Modeling the impact of tourism destination reputation presented by social media on the tourist satisfaction)

Autori
Mušanović, Jelena

Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka (1848-1299) 8 (2020), 1; 77-101

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
ugled turističke destinacije ; zadovoljstvo turista ; društveni mediji ; modeliranje ; multivarijatna statistička analiza
(tourism destination reputation ; tourist satisfaction ; social media ; modeling ; multivariate statistical analysis)

Sažetak
Prije pojave korisnički generiranih sadržaja dijeljenje osobnog iskustva i doživljaja turističke ponude u destinaciji bilo je ograničeno na uži krug prijatelja i obitelji. Danas, turisti (korisnici društvenih medija) razmjenjuju mišljenja putem suvremenih medija na mreži na način da oblikuju ugled turističke destinacije i utječu na odluku o putovanju potencijalnih turista. Svrha ovog istraživanja je ispitati ugled turističke destinacije prisutan u društvenim medijima i njegov utjecaj na zadovoljstvo turista. Empirijsko istraživanje provedeno je na zapadnoj obali Istre (Hrvatska) primjenom upitnika na uzorku od 305 turista koji su se prije putovanja na društvenim medijima informirali o destinaciji. Primjenom metode parcijalnih najmanjih kvadrata modeliranja strukturnim jednadžbama (PLS-SEM) izvršena je analiza procjene strukturnog modela i utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista. Testirani strukturni model ocjenjuje se važnim i pouzdanim instrumentom za mjerenje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista te pruža osnovu za buduća istraživanja i za kontinuirano praćenje poboljšanja ugleda turističke destinacije na društvenim medijima i zadovoljstva turista elementima turističke ponude.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Jelena Mušanović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mušanović, Jelena
Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 8 (2020), 1; 77-101 doi:10.31784/zvr.8.1.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Mušanović, J. (2020) Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista. Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 8 (1), 77-101 doi:10.31784/zvr.8.1.12.
@article{article, author = {Mu\v{s}anovi\'{c}, Jelena}, year = {2020}, pages = {77-101}, DOI = {10.31784/zvr.8.1.12}, keywords = {ugled turisti\v{c}ke destinacije, zadovoljstvo turista, dru\v{s}tveni mediji, modeliranje, multivarijatna statisti\v{c}ka analiza}, journal = {Zbornik Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka}, doi = {10.31784/zvr.8.1.12}, volume = {8}, number = {1}, issn = {1848-1299}, title = {Modeliranje utjecaja ugleda turisti\v{c}ke destinacije prisutnog u dru\v{s}tvenim medijima na zadovoljstvo turista}, keyword = {ugled turisti\v{c}ke destinacije, zadovoljstvo turista, dru\v{s}tveni mediji, modeliranje, multivarijatna statisti\v{c}ka analiza} }
@article{article, author = {Mu\v{s}anovi\'{c}, Jelena}, year = {2020}, pages = {77-101}, DOI = {10.31784/zvr.8.1.12}, keywords = {tourism destination reputation, tourist satisfaction, social media, modeling, multivariate statistical analysis}, journal = {Zbornik Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka}, doi = {10.31784/zvr.8.1.12}, volume = {8}, number = {1}, issn = {1848-1299}, title = {Modeling the impact of tourism destination reputation presented by social media on the tourist satisfaction}, keyword = {tourism destination reputation, tourist satisfaction, social media, modeling, multivariate statistical analysis} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font