Pregled bibliografske jedinice broj: 1072395
Ponašanje potrošača na tržištu slatkiša u Republici Hrvatskoj
Ponašanje potrošača na tržištu slatkiša u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova Veleučilišta u Slavonskom Brodu, 11 (2020), 11; 97-103 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 1072395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ponašanje potrošača na
tržištu slatkiša u Republici
Hrvatskoj
(Consumer behavior on
candy market in the Republic
Croatia)
Autori
Bilić, Nikolina ; Knežević, Sanja ; Duspara, Lena
Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Slavonskom Brodu (1847-988X) 11
(2020), 11;
97-103
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
potrošač, kupovina ; čokolada ; bomboni ; keksi ; grickalice ; slatkiši
(consumer, shopping ; chocolate ; candies ; cookies ; snacks ; sweets)
Sažetak
Ponašanje potrošača vrlo je interesantno područje, ali i vrlo kompleksno. Na ponašanje potrošača utječu danas razni čimbenici među kojima su : kultura, društveni staleži, društvene grupe, obitelj i slično. Osnovne značajke tržišta mladih kupaca na koji u današnje vrijeme najviše prate tržište slatkiša je znatna kupovna moć i spremnost da troše novac. Marketing tržišta slatkiša kako u svijetu tako i u Hrvatskoj je orijentiran na sve dobne skupine, ali najviše na djecu, tinejdžere i mlade od 19 do 30 godine života jer brojna istraživanja ukazuju danas na to da su upravo djeca i mladi najveći konzumeti slatkiša i slastica. Samo tržište slatkiša, ali i sama proizvodnja slatkiša je dosegnula velike promjene i napredak od okusa samih proizvoda, do izgleda, ambalaže, pa i samog marketinga. Proizvođači slatkiša danas prate sve zahtjevnije kupce i konstantno uvode novitete na tržištu kako bi se zadovoljili i najzahtjevniji potrošači. Konkurencija na tržištu slatkiša kako u svijetu tako i u Hrvatskoj je sve veća. Pošto je konkurencija na tržištu slatkiša veća nego ikad prije to zahtjeva od proizvođača slatkiša da i dalje neumorno ulažu u poboljšanje svojih proizvoda, uvođenjem noviteta, ulaganjem u nove i bolje okuse, izgled i marketing slatkiša kako bi se održali na tržištu i ostvarili što bolju prodaju. Cilj ovoga rada je predstaviti koliko često kupci u Republici Hrvatskoj kupuju čokoladu, koliko često kupuju bombone, koliko često kupuju vafle i kekse i koliko često kupuju grickalice. Istraživanje je provedeno putem anonimne ankete, a na anketu je odgovorilo 100 ispitanika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Slavonskom Brodu