Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1072395

Ponašanje potrošača na tržištu slatkiša u Republici Hrvatskoj


Bilić, Nikolina; Knežević, Sanja; Duspara, Lena
Ponašanje potrošača na tržištu slatkiša u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova Veleučilišta u Slavonskom Brodu, 11 (2020), 11; 97-103 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 1072395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ponašanje potrošača na tržištu slatkiša u Republici Hrvatskoj
(Consumer behavior on candy market in the Republic Croatia)

Autori
Bilić, Nikolina ; Knežević, Sanja ; Duspara, Lena

Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Slavonskom Brodu (1847-988X) 11 (2020), 11; 97-103

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
potrošač, kupovina ; čokolada ; bomboni ; keksi ; grickalice ; slatkiši
(consumer, shopping ; chocolate ; candies ; cookies ; snacks ; sweets)

Sažetak
Ponašanje potrošača vrlo je interesantno područje, ali i vrlo kompleksno. Na ponašanje potrošača utječu danas razni čimbenici među kojima su : kultura, društveni staleži, društvene grupe, obitelj i slično. Osnovne značajke tržišta mladih kupaca na koji u današnje vrijeme najviše prate tržište slatkiša je znatna kupovna moć i spremnost da troše novac. Marketing tržišta slatkiša kako u svijetu tako i u Hrvatskoj je orijentiran na sve dobne skupine, ali najviše na djecu, tinejdžere i mlade od 19 do 30 godine života jer brojna istraživanja ukazuju danas na to da su upravo djeca i mladi najveći konzumeti slatkiša i slastica. Samo tržište slatkiša, ali i sama proizvodnja slatkiša je dosegnula velike promjene i napredak od okusa samih proizvoda, do izgleda, ambalaže, pa i samog marketinga. Proizvođači slatkiša danas prate sve zahtjevnije kupce i konstantno uvode novitete na tržištu kako bi se zadovoljili i najzahtjevniji potrošači. Konkurencija na tržištu slatkiša kako u svijetu tako i u Hrvatskoj je sve veća. Pošto je konkurencija na tržištu slatkiša veća nego ikad prije to zahtjeva od proizvođača slatkiša da i dalje neumorno ulažu u poboljšanje svojih proizvoda, uvođenjem noviteta, ulaganjem u nove i bolje okuse, izgled i marketing slatkiša kako bi se održali na tržištu i ostvarili što bolju prodaju. Cilj ovoga rada je predstaviti koliko često kupci u Republici Hrvatskoj kupuju čokoladu, koliko često kupuju bombone, koliko često kupuju vafle i kekse i koliko često kupuju grickalice. Istraživanje je provedeno putem anonimne ankete, a na anketu je odgovorilo 100 ispitanika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Slavonskom Brodu


Citiraj ovu publikaciju:

Bilić, Nikolina; Knežević, Sanja; Duspara, Lena
Ponašanje potrošača na tržištu slatkiša u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova Veleučilišta u Slavonskom Brodu, 11 (2020), 11; 97-103 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)
Bilić, N., Knežević, S. & Duspara, L. (2020) Ponašanje potrošača na tržištu slatkiša u Republici Hrvatskoj. Zbornik radova Veleučilišta u Slavonskom Brodu, 11 (11), 97-103.
@article{article, author = {Bili\'{c}, Nikolina and Kne\v{z}evi\'{c}, Sanja and Duspara, Lena}, year = {2020}, pages = {97-103}, keywords = {potro\v{s}a\v{c}, kupovina, \v{c}okolada, bomboni, keksi, grickalice, slatki\v{s}i}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Slavonskom Brodu}, volume = {11}, number = {11}, issn = {1847-988X}, title = {Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a na tr\v{z}i\v{s}tu slatki\v{s}a u Republici Hrvatskoj}, keyword = {potro\v{s}a\v{c}, kupovina, \v{c}okolada, bomboni, keksi, grickalice, slatki\v{s}i} }
@article{article, author = {Bili\'{c}, Nikolina and Kne\v{z}evi\'{c}, Sanja and Duspara, Lena}, year = {2020}, pages = {97-103}, keywords = {consumer, shopping, chocolate, candies, cookies, snacks, sweets}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Slavonskom Brodu}, volume = {11}, number = {11}, issn = {1847-988X}, title = {Consumer behavior on candy market in the Republic Croatia}, keyword = {consumer, shopping, chocolate, candies, cookies, snacks, sweets} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font