Pregled bibliografske jedinice broj: 1072327
Čimbenici kvalitete procesa zračnog transporta
Čimbenici kvalitete procesa zračnog transporta // QUALITY 2017 / Brdarević Safet ; Jašarević, Sabahudin (ur.).
Zenica: Univerzitet u Zenici, 2017. str. 13-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1072327 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čimbenici kvalitete procesa zračnog transporta
(Quality Factors of Air Transport Process)
Autori
Drljača, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
QUALITY 2017
/ Brdarević Safet ; Jašarević, Sabahudin - Zenica : Univerzitet u Zenici, 2017, 13-18
Skup
10th Research/Expert Conference with International Participation
Mjesto i datum
Neum, Bosna i Hercegovina, 17.05.2017. - 20.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
faktori kvalitete, proces, kvaliteta procesa zračnog transporta.
(quality factors, process, quality of air transport process)
Sažetak
REZIME Proces je transformacija ulaznih zahtjeva u rezultat procesa materijaliziran u proizvodu ili usluzi. U zračnom transportu proces je skup uzajmno povezanih međuovisnih radnji koje zahtjev korisnika za zračnim transportom transformiraju u izvršenu uslugu transporta na zahtjevani način. Pri tom se teži dostizanju zahtjevane razine kvalitete usluge. Da bi usluga bila na zahtjevanoj razini kvalitete, nužno je dostignuti zahtjevanu razinu kvalitete svake aktivnosti, u svakom procesnom koraku procesa transporta. Na kvalitetu procesa transporta utječe niz faktora. U radu, primjenom znanstvenih metoda spoznaje, autor istražuje faktore kvalitete procesa zračnog transporta i objašnjava način njihova utjecaja na kvalitetu procesa. ABSTRACT The process is the transformation of input requirements in the output of the process embodied in the product or service. In air transport the process is the set of interrelated or interacting activities which transforms customer requirement as an input for air transport into transport service provided in accordance with the customers’ requirement. To do this, seeks to achieve the required level of service quality. Off the services at the required quality level, it is necessary to reach the required level of quality of each activity, in each process step of the process of transportation. The quality of the air transport process affects a number of factors. In this paper, by using of scientific methods of cognition, the author explores the factors of air transport process quality and explains their influence on the process quality.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport, Ekonomija
Napomena
Rad je prezentiran na plenarnom dijelu
Konferencije