Pregled bibliografske jedinice broj: 1072293
Primjena odnosa s javnošću u knjižnom nakladništvu u Republici Hrvatskoj
Primjena odnosa s javnošću u knjižnom nakladništvu u Republici Hrvatskoj, 2015., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Mostar
CROSBI ID: 1072293 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena odnosa s javnošću u knjižnom nakladništvu
u Republici Hrvatskoj
(The application of public relations in book
publishing in the Republic of Croatia)
Autori
Radalj, Miro
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Mostar
Datum
11.09
Godina
2015
Stranica
223
Mentor
Tomić, Zoran
Ključne riječi
knjiga, nakladništvo, odnosi s javnošću
(book, publishing, public relations)
Sažetak
Pri primjeni odnosa s javnošću kao upravljačke funkcije u tvrtki hrvatski knjižni nakladnici ne primjenjuju sve alate, tehnike i komunikacijske kanale važne za kvalitetno poslovanje. Osim nekolicine njih, nakladnici nemaju ustanovljene posebne samostalne odjele za odnose s javnošću, već poslove odnosa s javnošću najčešće pridružuju drugim odjelima u tvrtki ili samoj upravi. U provedbi odnosa s javnošću nakladničke kuće ne angažiraju agencije za odnose s javnošću već sve aktivnosti na ovom području pridržavaju vlastitim djelatnicima. Ipak, sve nakladničke kuće imaju svijest o važnosti odnosa s javnošću te svaka od njih ima djelatnika koji se barem djelomično bavi poslovima odnosa s javnošću. One nakladničke kuće koje imaju utemeljene samostalne odjele za odnose s javnošću pripadaju kategoriji velikih nakladničkih kuća te time postižu, kvantitativno mjerljivo, i bolje poslovne rezultate. Odnosi s javnošću važna su upravljačka funkcija u svakoj nakladničkoj kući pa je još dosta prostora za unaprjeđenje na svim razinama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti