Pregled bibliografske jedinice broj: 1072278
Osvrt na profesionalni razvoj nastavnika te poučavanje poslovnog engleskog jezika unutar koncepta cjeloživotnog učenja
Osvrt na profesionalni razvoj nastavnika te poučavanje poslovnog engleskog jezika unutar koncepta cjeloživotnog učenja // Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa 4. Međimurski filološki i pedagoški dani / Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Lapat, Goran ; Mikulan, Krunoslav (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 55-60 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1072278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osvrt na profesionalni razvoj nastavnika te
poučavanje poslovnog engleskog jezika unutar
koncepta cjeloživotnog učenja
(AN INSIGHT INTO PROFESSIONAL TEACHER
DEVELOPMENT AND TEACHING
BUSINESS ENGLISH WITHIN THE CONCEPT OF LIFELONG
LEARNING)
Autori
Drinovac Topalović, Marijana ; Ćurković Denona, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa 4. Međimurski filološki i pedagoški dani
/ Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Lapat, Goran ; Mikulan, Krunoslav - Čakovec : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020, 55-60
ISBN
978-953-8115-76-9
Skup
Međunarodni znanstveni skup 4. Međimurski filološki i pedagoški dani: Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 26.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društvo znanja ; nastava engleskog jezika ; suvremeni pristup poučavanju ; usavršavanje nastavnika
(English Language Teaching ; knowledge society ; modern approach to teaching ; professional development of teachers)
Sažetak
Cjeloživotno učenje koncept je koji obuhvaća niz aktivnosti kojima pojedinac unaprjeđuje postojeća te stječe nova znanja i vještine tijekom cijeloga života na osobnu i opću dobrobit. Spomenuti koncept tako čini okosnicu razvoja suvremenoga pojedinca i društva utemeljenoga na suvremenim tehnologijama i stalnim promjenama, postajući okvir za transformaciju tranzicijskih društava u „društva znanja“. Veliku ulogu u navedenom procesu ima i učenje stranih jezika, posebno engleskoga jezika kao najraširenijega jezika globalnoga poslovanja. U radu se objašnjava razlika između pojmova cjeloživotnoga obrazovanja i cjeloživotnoga učenja s posebnim osvrtom na ulogu poslovnoga engleskog jezika u cjeloživotnom učenju. Pritom se razmatraju suvremeni pristupi poučavanju poslovnoga engleskog jezika te važnost profesionalnoga razvoja nastavnika
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru,
Veleučilište "Marko Marulić", Knin