Pregled bibliografske jedinice broj: 1072185
Model poučavanja agentske paradigme korištenjem simulacijskih okruženja
Model poučavanja agentske paradigme korištenjem simulacijskih okruženja, 2020., doktorska disertacija, Prirodoslovno - matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 1072185 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model poučavanja agentske paradigme korištenjem simulacijskih
okruženja
(Model of teaching agent paradigm using simulation environments)
Autori
Rakić, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Prirodoslovno - matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
04.06
Godina
2020
Stranica
206
Mentor
Marko Rosić
Ključne riječi
model poučavanja, agentska paradigma, simulacijska okruženja, informatika, umjetna inteligencija
(model of teaching, agent paradigm, simulation environment, informatics, artificial intelligence)
Sažetak
Agentska paradigma objedinjuje istraživanja u kognitivnoj znanosti i umjetnoj inteligenciji. Uključivanje interaktivnih tehnologija, koje omogućavaju učenicima svih uzrasta aktivno sudjelovanje u relevantnim i autentičnim nastavnim aktivnostima, značajno doprinosi kvaliteti nastavnog procesa i usvajanju nastavnih sadržaja. Vizualizacija nastavnih sadržaja pomaže boljem razumijevanju i usvajanju gradiva, posebno u situacijama kad je prisutna visoka razina apstrakcije sadržaja. Ne postoje značajnije razlike u postignućima učenika koji su bili u kontaktu s fizičkim tehnološkim uređajima i učenika koji su kao nastavno pomagalo koristili simulacijsko okruženje. Prema navedenom postavljena su dva osnovna cilja istraživanja: a) utvrditi utjecaj primjene postojećih simulacijskih okruženja na usvajanje i razumijevanje koncepata agentske paradigme kod studenata u visokom obrazovanju, b) oblikovati model poučavanja agentske paradigme koji će sadržavati karakteristične primjere i zadatke iz ove oblasti prikazane korištenjem simulacijskih okruženja. Prema ciljevima osmišljeno je istraživanje u tri faze koje se provodilo tijekom dvije akademske godine na visokoškolskim ustanovama. Rezultati cjelokupnog istraživanja pokazali su kako studenti postižu bolje rezultate kada se za poučavanje agentske paradigme koristi simulacijsko okruženje. Rezultati istraživanja mogu biti smjernice za razvoj novih načina poučavanja agentske paradigme na visokoškolskoj razini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Interdisciplinarne tehničke znanosti