Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1072019

Zadovoljstvo učiteljem, ciljne orijentacije u učenju i optimizam/pesimizam učenika sedmog i osmog razreda i ocjena iz Fizike kao prediktori školskog uspjeha i strah


Cerinski, Tomislav
Zadovoljstvo učiteljem, ciljne orijentacije u učenju i optimizam/pesimizam učenika sedmog i osmog razreda i ocjena iz Fizike kao prediktori školskog uspjeha i strah // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 1-2; 27-43 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1072019 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljstvo učiteljem, ciljne orijentacije u učenju i optimizam/pesimizam učenika sedmog i osmog razreda i ocjena iz Fizike kao prediktori školskog uspjeha i strah

Autori
Cerinski, Tomislav

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 161 (2020), 1-2; 27-43

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
ciljne orijentacije u učenju ; nastava Fizike ; optimizam i pesimizam učenika ; osnovna škola ; upravljanje razredom

Sažetak
Istraživanje s ciljem ispitivanja zadovoljstva učiteljem i ciljnim orijentacijama u učenju, razlozima školskog uspjeha i neuspjeha, uspjehom iz predmeta Fizika te optimizmom i pesimizmom učenika kao prediktorima straha od škole i školskog (ne)uspjeha provedeno je u jednoj osnovnoj školi s učenicima sedmog (N = 56) i osmog (N = 43) razreda. Korišteni su: upitnik ciljnih orijentacija u učenju, upitnik optimizma za mlade, upitnik straha od škole, upitnik zadovoljstva učiteljima i upitnik zadovoljstva i nezadovoljstva školom. Dobiveni rezultati pokazuju da je optimizam učenika u pozitivnoj korelaciji s općim školskim uspjehom, ali i da procjena zadovoljstva učiteljima nije u značajnoj statističkoj povezanosti s ocjenom iz predmeta koji određeni učitelj predaje. Strah od škole pozitivno je povezan s ciljnom orijentacijom učenja na izvedbu i s pesimizmom, a negativno s optimizmom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tomislav Cerinski (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Cerinski, Tomislav
Zadovoljstvo učiteljem, ciljne orijentacije u učenju i optimizam/pesimizam učenika sedmog i osmog razreda i ocjena iz Fizike kao prediktori školskog uspjeha i strah // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 1-2; 27-43 (recenziran, članak, znanstveni)
Cerinski, T. (2020) Zadovoljstvo učiteljem, ciljne orijentacije u učenju i optimizam/pesimizam učenika sedmog i osmog razreda i ocjena iz Fizike kao prediktori školskog uspjeha i strah. Napredak (Zagreb), 161 (1-2), 27-43.
@article{article, author = {Cerinski, Tomislav}, year = {2020}, pages = {27-43}, keywords = {ciljne orijentacije u u\v{c}enju, nastava Fizike, optimizam i pesimizam u\v{c}enika, osnovna \v{s}kola, upravljanje razredom}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {161}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Zadovoljstvo u\v{c}iteljem, ciljne orijentacije u u\v{c}enju i optimizam/pesimizam u\v{c}enika sedmog i osmog razreda i ocjena iz Fizike kao prediktori \v{s}kolskog uspjeha i strah}, keyword = {ciljne orijentacije u u\v{c}enju, nastava Fizike, optimizam i pesimizam u\v{c}enika, osnovna \v{s}kola, upravljanje razredom} }
@article{article, author = {Cerinski, Tomislav}, year = {2020}, pages = {27-43}, keywords = {ciljne orijentacije u u\v{c}enju, nastava Fizike, optimizam i pesimizam u\v{c}enika, osnovna \v{s}kola, upravljanje razredom}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {161}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Zadovoljstvo u\v{c}iteljem, ciljne orijentacije u u\v{c}enju i optimizam/pesimizam u\v{c}enika sedmog i osmog razreda i ocjena iz Fizike kao prediktori \v{s}kolskog uspjeha i strah}, keyword = {ciljne orijentacije u u\v{c}enju, nastava Fizike, optimizam i pesimizam u\v{c}enika, osnovna \v{s}kola, upravljanje razredom} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Education Research Abstracts Online
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font