Pregled bibliografske jedinice broj: 1071743
Franšizing i njegova rpimjena u tiskarskoj djelatnosti
Franšizing i njegova rpimjena u tiskarskoj djelatnosti // Acta graphica, 7 (1995), 2; 95-100 (međunarodna recenzija, kratko priopcenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1071743 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Franšizing i njegova rpimjena u tiskarskoj
djelatnosti
(Franchising and its application in the printing
industry)
Autori
Juri, Božidar ; Marciuš, Dijana
Izvornik
Acta graphica (0353-4707) 7
(1995), 2;
95-100
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kratko priopcenje, znanstveni
Ključne riječi
franšizing poslovanja ; odabir strateških metoda ; model franšizinga ; interes potrošača
(Franchising business operation ; choise of the strategic methods ; franchising model ; customers interest)
Sažetak
Rad se bavi novim pristupom u načino odabira novih metoda strateški važnih za održavanje postojećeg tržišta i njegova širenja. Razmatra se oprevdanost aplikacije stranih spoznaja i prakse sa franšizingom na tiskarsku djelatnost u Hrvatskoj. Iznosi se model primjene franšizinga u tiskarskoj tvrtki.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija