Pregled bibliografske jedinice broj: 1071656
Utjecaj interne komunikacije na zadovoljstvo radnim mjestom
Utjecaj interne komunikacije na zadovoljstvo radnim mjestom // Zbornik radova PILC 2014: Učinkoviti timovi - formula za uspjeh / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2014. str. 321-330 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1071656 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj interne komunikacije na
zadovoljstvo radnim mjestom
(Influence of internal communication on
job satisfaction)
Autori
Martić Kuran, Linda ; Milovac, Jelena ; Puača, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova PILC 2014: Učinkoviti timovi - formula za uspjeh
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2014, 321-330
ISBN
978-953-57258-5-5
Skup
PAR International Leadership Conference – PILC “Učinkoviti timovi – formula za uspjeh”, Visoka poslovna škola PAR, Rijeka
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.03.2014. - 07.03.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interna komunikacija, zadovoljstvo poslom, komunikacijske strategije
(internal communication, job satisfaction, communication strategy)
Sažetak
Radna produktivnost je najvažniji čimbenik poslovnog uspjeha svake organizacije, a ona pak direktno ovisi o zadovoljstvu zaposlenika te iste organizacije. U dinamičkom okruženju u kojem vlada visoka konkurentnost, teško je postići osobno zadovoljstvo, a ono se reflektira na sve segmente života, pa tako i na posao koji obavljamo. Zadovoljstvo poslom predstavlja naš odnos prema poslu, razliku između količine zahvalnosti koju zaposlenik uistinu prima i one koju misli da zaslužuje. Jedan od značajnijih organizacijskih čimbenika koji mogu imati utjecaja na zadovoljstvo poslom jeste zadovoljstvo zaposlenika internom komunikacijom. Kako bi se izmjerila međuovisnost interne poslovne komunikacije i zadovoljstva radnim mjestom, provedeno je istraživanje na uzorku od 140 zaposlenika na području grada Knina. Cilj rada je detektirati slabe točke i područja za poboljšanje u komunikacijskim procesima.
Izvorni jezik
Hrvatski