Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1071653

Stavovi nastavnika o inkluzivnom odgoju i obrazovanju


Karamatić Brčić, Matilda; Viljac, Tea
Stavovi nastavnika o inkluzivnom odgoju i obrazovanju // Magistra Iadertina, 13 (2018), 1; 91-104 doi:10.15291/magistra.2815 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)


CROSBI ID: 1071653 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi nastavnika o inkluzivnom odgoju i obrazovanju
(TEACHER ATTITUDES TOWARDS INCLUSIVE UPBRINGING AND EDUCATION)

Autori
Karamatić Brčić, Matilda ; Viljac, Tea

Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 13 (2018), 1; 91-104

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, ostalo

Ključne riječi
odgojno-obrazovna inkluzija ; nastavnik ; pretpostavke provođenja inkluzije
(inclusive education and upbringing, teachers, key assumptions for providing incusive education .)

Sažetak
Koncept inkluzivnog obrazovanja sve odgojno- obrazovne ustanove stavlja pred nove zadaće u kojima se uloga učitelja i nastavnika mijenja u skladu sa zahtjevima obrazovnih politika. Stavovi uvjetuju ponašanje ljudi, a formiraju se na temelju različitih čimbenika. U kontekstu inkluzivnog odgoja i obrazovanja pozitivni stavovi učitelja i nastavnika prema implementaciji i provođenju inkluzije ključna je pretpostavka za uspješan proces inkluzije na razini školske prakse. Cilj ovoga rada je prikazati stavove nastavnika prema provođenju procesa inkluzije u osnovnim školama. Dobiveni rezultati istaknuli su značaj i ulogu nastavnika na razini predmetne nastave u procesu inkluzije. Identificirana su i područja u okvir kojih nastavnici mogu pridonijeti podizanju kvalitete procesa inkluzije u svim njenim dimenzijama. U okviru odgojno-obrazovnog sustava i pedagoškom smislu riječi, smanjenje razlika u svakodnevnoj praksi znači prihvaćanje razlika među učenicima kao poticaja u aktivnostima stjecanja potrebnih znanja za školovanje, život i rad, a ne kao prepreke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Matilda Karamatić Brčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Karamatić Brčić, Matilda; Viljac, Tea
Stavovi nastavnika o inkluzivnom odgoju i obrazovanju // Magistra Iadertina, 13 (2018), 1; 91-104 doi:10.15291/magistra.2815 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)
Karamatić Brčić, M. & Viljac, T. (2018) Stavovi nastavnika o inkluzivnom odgoju i obrazovanju. Magistra Iadertina, 13 (1), 91-104 doi:10.15291/magistra.2815.
@article{article, author = {Karamati\'{c} Br\v{c}i\'{c}, Matilda and Viljac, Tea}, year = {2018}, pages = {91-104}, DOI = {10.15291/magistra.2815}, keywords = {odgojno-obrazovna inkluzija, nastavnik, pretpostavke provo\djenja inkluzije}, journal = {Magistra Iadertina}, doi = {10.15291/magistra.2815}, volume = {13}, number = {1}, issn = {1846-3606}, title = {Stavovi nastavnika o inkluzivnom odgoju i obrazovanju}, keyword = {odgojno-obrazovna inkluzija, nastavnik, pretpostavke provo\djenja inkluzije} }
@article{article, author = {Karamati\'{c} Br\v{c}i\'{c}, Matilda and Viljac, Tea}, year = {2018}, pages = {91-104}, DOI = {10.15291/magistra.2815}, keywords = {inclusive education and upbringing, teachers, key assumptions for providing incusive education .}, journal = {Magistra Iadertina}, doi = {10.15291/magistra.2815}, volume = {13}, number = {1}, issn = {1846-3606}, title = {TEACHER ATTITUDES TOWARDS INCLUSIVE UPBRINGING AND EDUCATION}, keyword = {inclusive education and upbringing, teachers, key assumptions for providing incusive education .} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font