Pregled bibliografske jedinice broj: 1071509
Produženi boravak u razrednoj nastavi osnovne škole
Produženi boravak u razrednoj nastavi osnovne škole, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1071509 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Produženi boravak u razrednoj nastavi osnovne
škole
(The Extended Stay in Primary Education of
Elementary School)
Autori
Zadravec, Sara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.06
Godina
2020
Stranica
82
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
produženi boravak, redovna nastava, učitelji, organizacija
(extended stay, regular classes, teachers, organization)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je Produženi boravak u razrednoj nastavi osnovne škole. Produženi boravak je program koji osnovne škole organiziraju najčešće za učenike razredne nastave, a odvija se prije ili nakon redovne nastave. Diplomski rad sastoji se od dva dijela – teorijski dio i kvalitativno istraživanje. U teorijskom dijelu spomenute su i obrađene sve bitne sastavnice programa produženog boravka koji sve više škola organizira kako bi izašle u susret roditeljima i učenicima. U sklopu ovog diplomskog rada provedeno je kvalitativno istraživanje. Cilj istraživanja bio je uvidjeti sličnosti i razlike u razmišljanjima i stavovima između učiteljica koje vode produženi boravak te učiteljice redovne razredne nastave. Ovim istraživanjem želio se saznati opći stav učiteljica o produženom boravku te kakvo je njihovo iskustvo s organizacijom i planiranjem rada u boravku. Ispitano je s kojim su se izazovima, prednostima i nedostatcima susrele tijekom rada u produženom boravku. Odabrane su tri ispitanice – učiteljice razredne nastave. Ispitanice se razlikuju po godinama radnog iskustva u produženom boravku. Dvije od tri ispitanica trenutno rade u boravku, dok je treća trenutno zaposlena u redovnoj nastavi, no prijašnjih godina radila je u produženom boravku. Za provedbu istraživanja korišten je polustrukturirani intervju te je ispitanicama omogućeno slobodno i neprekinuto odgovaranje na postavljanja pitanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)