Pregled bibliografske jedinice broj: 1071489
Povezanost kvalitete sveučilišne nastave i ciljnih orijentacija učenja budućih učitelja primarnog obrazovanja
Povezanost kvalitete sveučilišne nastave i ciljnih orijentacija učenja budućih učitelja primarnog obrazovanja, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1071489 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost kvalitete sveučilišne nastave i
ciljnih orijentacija učenja budućih učitelja
primarnog obrazovanja
(Correlation between the quality of teaching at
the university level and learning goal
orientation of preservice primary school
teachers)
Autori
Petermanec, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.06
Godina
2020
Stranica
38
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
kvaliteta sveučilišne nastave, ciljne orijentacije učenja, studenti učiteljskoga fakulteta
(quality of university teaching, learning goal orientation, students of Faculty of Teacher Education)
Sažetak
Ovim diplomskim radom provedeno je istraživanje o povezanosti kvalitete sveučilišne nastave i ciljnih orijentacija učenja budućih učitelja primarnoga obrazovanja. Istraživanje je provedeno na dvije lokacije: Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu u Hrvatskoj i Pedagoškom fakultetu Sveučilišta u Ljubljani („University of Ljubljana, Faculty of Education“) u Sloveniji. Provedeno je i istraživanje o tom postoji li razlika u kvaliteti nastave između učiteljskih studija zagrebačkoga i ljubljanskoga sveučilišta te postoji li razlika u ciljnim orijentacijama učenja između zagrebačkih i ljubljanskih studenata. Ciljevi istraživanja bili su (1) saznati utječe li kvaliteta sveučilišne nastave na ciljeve učenja studenata učiteljskoga fakulteta, (2) kako su kvaliteta sveučilišne nastave i ciljne orijentacije učenja studenata međusobno povezani, (3) zašto i kako studenti učiteljskoga fakulteta nastoje postići određene ciljeve te (4) ima li razlika između dvaju spomenutih sveučilišta. U tu svrhu provedeno je jednokratno opisno istraživanje putem anketnoga upitnika na uzorku od 400 ispitanika, od kojih je 114 slovenskih, a 286 hrvatskih ispitanika. Istraživanjem su postignuti ciljevi koji su bili postavljeni na početku istraživanja, odnosno utvrđeno je kolika je povezanost kvalitete sveučilišne nastave i ciljnih orijentacija učenja kod studenata te koje su razlike između zagrebačkoga i ljubljanskoga sveučilišta. Na temelju rezultata istraživanja saznaje se da kvaliteta nastave i ciljne orijentacije učenja nisu povezane, da postoji statistički značajna razlika u procjeni kvalitete sveučilišne nastave između studenata zagrebačkoga i ljubljanskoga sveučilišta i da postoji statistički značajna razlika kod ciljnih orijentacija učenja u jednom od tri segmenta između zagrebačkih i ljubljanskih studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)