Pregled bibliografske jedinice broj: 1071488
Percepcija učitelja osnovne škole o upotrebi e- Dnevnika
Percepcija učitelja osnovne škole o upotrebi e- Dnevnika, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1071488 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija učitelja osnovne škole o upotrebi e-
Dnevnika
(Elementary school teacher's perception of use e-
Dnevnik)
Autori
Jug, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.06
Godina
2020
Stranica
59
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
pedagoška dokumentacija ; e-Dnevnik ; učitelj
(pedagogical documentation ; e-Dnevnik (e-Class Register) ; teacher)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je Percepcija učitelja razredne nastave o eDnevnicima. E-Dnevnik je web aplikacija koja služi vođenju razredne knjige u elektroničkom obliku, tako da je unos podataka i pregledavanje istih omogućen sudionicima odgojno-obrazovnog procesa. Diplomski rad sastoji se od dva dijela: teorijski dio i kvalitativno istraživanje. U teorijskom dijelu spomenute su i obrađene sve bitne sastavnice pedagoške dokumentacije, odnosno e-Dnevnika. U sklopu ovog diplomskog rada provedeno je i kvalitativno istraživanje. Cilj istraživanja bio je uvidjeti percepciju, odnosno sličnosti i razlike u razmišljanjima i stavovima učiteljica i učitelja razredne nastave. Ovim istraživanjem želio se saznati opći stav učiteljica i učitelja o trenutnom načinu vođenja razredne knjige u obliku e-Dnevnika. Ispitano je koliko su učitelji zadovoljni načinom rada e-Dnevnika, jesu li im se više sviđale razredne knjige u papirnatom obliku ili ovakve kakvima se trenutno koriste, nailaze li pri korištenju e-Dnevnika na neke poteškoće te koje su prednosti, a koji nedostatci korištenja e-Dnevnika. Odabrana su tri sudionika: dvije učiteljice i jedan učitelj razredne nastave. Sudionici se razlikuju po godinama iskustva rada u razrednoj nastavi. Za provedbu istraživanja korišten je polustrukturirani intervju te je sudionicima omogućeno slobodno i neprekinuto odgovaranje na postavljanja pitanja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)