Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1071488

Percepcija učitelja osnovne škole o upotrebi e- Dnevnika


Jug, Ivana
Percepcija učitelja osnovne škole o upotrebi e- Dnevnika, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1071488 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija učitelja osnovne škole o upotrebi e- Dnevnika
(Elementary school teacher's perception of use e- Dnevnik)

Autori
Jug, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
23.06

Godina
2020

Stranica
59

Mentor
Topolovčan, Tomislav

Ključne riječi
pedagoška dokumentacija ; e-Dnevnik ; učitelj
(pedagogical documentation ; e-Dnevnik (e-Class Register) ; teacher)

Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je Percepcija učitelja razredne nastave o eDnevnicima. E-Dnevnik je web aplikacija koja služi vođenju razredne knjige u elektroničkom obliku, tako da je unos podataka i pregledavanje istih omogućen sudionicima odgojno-obrazovnog procesa. Diplomski rad sastoji se od dva dijela: teorijski dio i kvalitativno istraživanje. U teorijskom dijelu spomenute su i obrađene sve bitne sastavnice pedagoške dokumentacije, odnosno e-Dnevnika. U sklopu ovog diplomskog rada provedeno je i kvalitativno istraživanje. Cilj istraživanja bio je uvidjeti percepciju, odnosno sličnosti i razlike u razmišljanjima i stavovima učiteljica i učitelja razredne nastave. Ovim istraživanjem želio se saznati opći stav učiteljica i učitelja o trenutnom načinu vođenja razredne knjige u obliku e-Dnevnika. Ispitano je koliko su učitelji zadovoljni načinom rada e-Dnevnika, jesu li im se više sviđale razredne knjige u papirnatom obliku ili ovakve kakvima se trenutno koriste, nailaze li pri korištenju e-Dnevnika na neke poteškoće te koje su prednosti, a koji nedostatci korištenja e-Dnevnika. Odabrana su tri sudionika: dvije učiteljice i jedan učitelj razredne nastave. Sudionici se razlikuju po godinama iskustva rada u razrednoj nastavi. Za provedbu istraživanja korišten je polustrukturirani intervju te je sudionicima omogućeno slobodno i neprekinuto odgovaranje na postavljanja pitanja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jug, Ivana
Percepcija učitelja osnovne škole o upotrebi e- Dnevnika, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Jug, I. (2020) 'Percepcija učitelja osnovne škole o upotrebi e- Dnevnika', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jug, Ivana}, year = {2020}, pages = {59}, keywords = {pedago\v{s}ka dokumentacija, e-Dnevnik, u\v{c}itelj}, title = {Percepcija u\v{c}itelja osnovne \v{s}kole o upotrebi e- Dnevnika}, keyword = {pedago\v{s}ka dokumentacija, e-Dnevnik, u\v{c}itelj}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jug, Ivana}, year = {2020}, pages = {59}, keywords = {pedagogical documentation, e-Dnevnik (e-Class Register), teacher}, title = {Elementary school teacher's perception of use e- Dnevnik}, keyword = {pedagogical documentation, e-Dnevnik (e-Class Register), teacher}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font