Pregled bibliografske jedinice broj: 1071485
Uloga cjeloživotnog obrazovanja pri odabiru posla influencera
Uloga cjeloživotnog obrazovanja pri odabiru posla influencera, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1071485 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga cjeloživotnog obrazovanja pri odabiru posla
influencera
(The role of lifelong education in selecting a job
of an influencer)
Autori
Grgurić, Ingrid
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.06
Godina
2020
Stranica
46
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje, društvene mreže, influenceri
(lifelong education, social networks, influencers)
Sažetak
U ovom radu detaljnije će biti opisani pojmovi i značajke vezane uz obrazovanje, cjeloživotno obrazovanje, društvene mreže, utjecaj društvenih mreža te pojavu influencera. Detaljnije će biti opisana povijest cjeloživotnog obrazovanja te zbog čega je došlo do pojave istog te koje su značajke i pojmovi usko vezani uz cjeloživotno obrazovanje. Također, biti će prikazana povijest društvenih mreža te kako su društvene mreže dovele do pojave posla influencera. Detaljnije će biti opisan i sam pojam influencera te podjele influencera. Kako se nalazimo u svijetu u kojemu Internet ima utjecaj na sve sfere života pa tako i na obrazovanje u istraživanju će biti prikazana veza između cjeloživotnog obrazovanja i odabira posla influencera. U sklopu rada provedeno je istraživanje kojemu je cilj istražiti kakva je uloga cjeloživotnog obrazovanja pri odabiru posla influencera. Podaci su prikupljeni putem intervjua. Sudionici su influenceri iz Republike Hrvatske. Influenceri su putem intervjua iznosili svoje stavove o njihovom obrazovanju kao i o poslu influencera. Istraživanje je pokazalo kako je obrazovanje imalo veliku ulogu pri njihovom odabiru posla kojeg sada obavljaju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)