Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1071462

Glagoljične preferencije učenika polaznika izvannastavne aktivnosti Mali glagoljaši u razrednoj nastavi


Runtić, Blanka
Glagoljične preferencije učenika polaznika izvannastavne aktivnosti Mali glagoljaši u razrednoj nastavi // Magistra Iadertina, 14 (2019), 1; 19-35 doi:10.15291/magistra.2958 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1071462 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Glagoljične preferencije učenika polaznika izvannastavne aktivnosti Mali glagoljaši u razrednoj nastavi
(GLAGOLITIC PREFERENCES OF PUPILS INCLUDED IN EXTRACURRICULAR ACTIVITY LITTLE GLAGOLITICS IN CLASSROOM TEACHING)

Autori
Runtić, Blanka

Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 14 (2019), 1; 19-35

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
djeca mlađeg školskog uzrasta, glagoljica, kurikulum, nastavne cjeline
(young school-aged children, glagolitic, curriculum, teaching units)

Sažetak
U današnje doba globalizacije i interkulturalne komunikacije nameće se važnost očuvanja glagoljične baštine kao važnog dijela hrvatskog identiteta i kulture. Ona je posljednjih godina prisutna u društvenoj svijesti, znanosti, umjetnosti, poduzetništvu, ali i u djelatnosti odgoja i obrazovanja. Ipak, prema dosadašnjim saznanjima glagoljaške izvannastavne aktivnosti još uvijek su iznimno rijetke među djecom mlađeg školskog uzrasta. Cilj ovoga istraživanja bio je utvrditi stavove učenika polaznika izvannastavne aktivnosti Mali glagoljaši u četvrtome razredu osnovne škole prema navedenoj izvannastavnoj aktivnosti i njihove glagoljične preferencije prema nastavnim cjelinama. Utvrđeno je da ispitanici imaju izrazito pozitivan stav prema izvannastavnoj aktivnosti Mali glagoljaši (93%) te da su im omiljene cjeline Igre na glagoljici i Kreativne radionice. Učenici su izrazili pozitivan stav i prema cjelinama Pisanje brojeva i Glagoljska kaligrafija. Nije utvrđen negativan stav prema nijednoj cjelini, ali im se ipak Vježbe čitanja i Uvod u glagoljicu nešto manje sviđaju od ostalih. Rezultati ovog istraživanja postavljaju temelj za opravdanost osnivanja glagoljaških skupina u razrednoj nastavi, ali i uključivanje nekih glagoljičnih nastavnih cjelina ili njihovih dijelova u realizaciju predmetnih kurikuluma i kurikuluma međupredmetnih tema.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Blanka RUNTIĆ (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi morepress.unizd.hr hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Runtić, Blanka
Glagoljične preferencije učenika polaznika izvannastavne aktivnosti Mali glagoljaši u razrednoj nastavi // Magistra Iadertina, 14 (2019), 1; 19-35 doi:10.15291/magistra.2958 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Runtić, B. (2019) Glagoljične preferencije učenika polaznika izvannastavne aktivnosti Mali glagoljaši u razrednoj nastavi. Magistra Iadertina, 14 (1), 19-35 doi:10.15291/magistra.2958.
@article{article, author = {Runti\'{c}, Blanka}, year = {2019}, pages = {19-35}, DOI = {10.15291/magistra.2958}, keywords = {djeca mla\djeg \v{s}kolskog uzrasta, glagoljica, kurikulum, nastavne cjeline}, journal = {Magistra Iadertina}, doi = {10.15291/magistra.2958}, volume = {14}, number = {1}, issn = {1846-3606}, title = {Glagolji\v{c}ne preferencije u\v{c}enika polaznika izvannastavne aktivnosti Mali glagolja\v{s}i u razrednoj nastavi}, keyword = {djeca mla\djeg \v{s}kolskog uzrasta, glagoljica, kurikulum, nastavne cjeline} }
@article{article, author = {Runti\'{c}, Blanka}, year = {2019}, pages = {19-35}, DOI = {10.15291/magistra.2958}, keywords = {young school-aged children, glagolitic, curriculum, teaching units}, journal = {Magistra Iadertina}, doi = {10.15291/magistra.2958}, volume = {14}, number = {1}, issn = {1846-3606}, title = {GLAGOLITIC PREFERENCES OF PUPILS INCLUDED IN EXTRACURRICULAR ACTIVITY LITTLE GLAGOLITICS IN CLASSROOM TEACHING}, keyword = {young school-aged children, glagolitic, curriculum, teaching units} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font