Pregled bibliografske jedinice broj: 1071459
Roditelj - aktivni sudionik u nastavnom procesu i spona s lokalnom zajednicom
Roditelj - aktivni sudionik u nastavnom procesu i spona s lokalnom zajednicom // Zbornik stručnih radova 11. dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije Prema kvalitetnoj školi - Od znanosti do učionice / Tomaš, Suzana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Restović, Ivana ; Volarić, Tomislav ; Grubišić, Ani (ur.).
Split: Profil International, 2017. str. 144-152 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1071459 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Roditelj - aktivni sudionik u nastavnom
procesu i
spona s lokalnom zajednicom
(Parent - an active participant in the
teaching
process and a link with the local community)
Autori
Runtić, Blanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik stručnih radova 11. dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije Prema kvalitetnoj školi - Od znanosti do učionice
/ Tomaš, Suzana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Restović, Ivana ; Volarić, Tomislav ; Grubišić, Ani - Split : Profil International, 2017, 144-152
Skup
Od znanosti do učionice
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 05.10.2017. - 06.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
lokalna zajednica, partnerski odnos, roditelj, suradnja, učenička postignuća
(local community, partner relationship, parent, cooperation, student achievement)
Sažetak
Suradnički odnos roditelja i škole uvijek je aktualna tema jer znatno doprinosi učeničkim postignućima. Dosadašnja istraživanja pokazuju da se taj odnos najčešće realizira kroz tradicionalne oblike suradnje. Rijetki su slučajevi najsloženijeg oblika suradnje, a to je ulazak roditelja u učionicu i izravno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu. Nažalost, takav partnerski odnos ne doživljava nikakvu evaulaciju u sustavu te je zbog toga ovisan o entuzijazmu učitelja i njihovoj sposobnosti da animiraju roditelje. Istraživanja su pokazala da potencijal suradnje s lokalnom zajednicom često nije prepoznat. Kurikulum građanskog odgoja i obrazovanja predviđa vrlo različite oblike suradnje, npr. s nevladinim organizacijama, vjerskim zajednicama, predstavnicima vlasti, gospodarskim čimbenicima i sl.. Međutim, mehanizmi suradnje nisu razrađeni, nego se primjenjuju ovisno o mogućnostima određene škole i sklonostima učitelja. U ovom radu se navode primjeri uspješne suradnje s roditeljima. Oni su ulazili u učionicu i zahvaljujući svojim zanimanjima otvarali učenicima nove prilike za učenje. Pozivali su nas da ih posjetimo na radnim mjestima te na takav način bili spona s lokalnom zajednicom. Također se ističe potreba osmišljavanja programa za unapređivanje partnerskih odnosa škole s roditeljima i lokalnom zajednicom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija