Pregled bibliografske jedinice broj: 1071325
Korelacijsko-integrativni pristup nastavi: primjer nastavnog projekta u sklopu kolegija Povijest hrvatske glazbe
Korelacijsko-integrativni pristup nastavi: primjer nastavnog projekta u sklopu kolegija Povijest hrvatske glazbe // Glazba kao poticaj. Zbornik radova s umjetničko -znanstvenoga skupa 8. međunarodnoga festivala Bela pl. Panthy / Nuhanović, Sanja ; Blekić, Gabrijela (ur.).
Slavonski Brod: Brodski harmonikaški orkestar Bela Panthy, 2020. str. 27-39 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1071325 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korelacijsko-integrativni pristup nastavi:
primjer nastavnog projekta u sklopu kolegija
Povijest hrvatske glazbe
Autori
Duraković, Lada ; Cerovečki Ina ; Đokić, Srđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Glazba kao poticaj. Zbornik radova s umjetničko -znanstvenoga skupa 8. međunarodnoga festivala Bela pl. Panthy
/ Nuhanović, Sanja ; Blekić, Gabrijela - Slavonski Brod : Brodski harmonikaški orkestar Bela Panthy, 2020, 27-39
ISBN
978-953-59969-1-0
Skup
Umjetničko-znanstveni skup "Glazba kao poticaj"
Mjesto i datum
Slavonski Brod, Hrvatska, 08.03.2018. - 11.03.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
korelacija, integracija, nastavni projekt, povijest hrvatske glazbe
Sažetak
Muzikološke kolegije u visokoškolskoj je nastavi moguće efikasno i kreativno povezivati s ostalim studijskim kolegijima. Prilikom međupredmetnog povezivanja mogu se primjenjivati različite metode i strategije usvajanja znanja, s ciljem stjecanja kompetencija vezanih uz samostalno istraživanje. U ovom članku predstavljen je nastavni projekt realiziran na kolegiju „Povijest hrvatske glazbe“. Njegova realizacija studentima je omogućila korištenje znanja stečenih pohađanjem brojnih kolegija - povijesti glazbe, harmonije, glazbenih oblika, metodike nastave glazbe i umijeća umjetničke izvedbe te vještine korištenja informatičko- komunikacijske tehnologije. Korelativnim i integrativnim pristupom ostvaren je sadržajni suodnos različitih područja unutar glazbeničke struke i njihovo interdisciplinarno povezivanje s izvanglazbenim znanjima i vještinama. Ciljevi i ishodi bili su usmjereni na proširivanje specifičnih učeničkih znanja o nastavnim jedinicama predviđenih silabom kolegija te promatranje njihova sadržaja iz različitih rakursa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti