Pregled bibliografske jedinice broj: 1071224
Za čitalačku pismenost naše djece svi smo odgovorni
Za čitalačku pismenost naše djece svi smo odgovorni // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 31 (2020), 138/139; 49-51 (podatak o recenziji nije dostupan, komentar, stručni)
CROSBI ID: 1071224 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Za čitalačku pismenost naše djece svi smo
odgovorni
(We are all responsible for our children's reading
literacy)
Autori
Pavičić Vukičević, Jelena
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 31
(2020), 138/139;
49-51
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, komentar, stručni
Ključne riječi
čitalačka pismenost ; odgojitelji ; odgovornost ; PISA ; učitelji
(reading literacy ; educators ; responsibility ; PISA ; teachers)
Sažetak
Rezultati međunarodnih istraživanja čitalačke pismenosti, poput istraživanja PISA i PIRLS, upućuju na ispodprosječne rezultate hrvatskih učenika u odnosu na prosjek OECD zemalja. U procesu osnaživanja čitalačke pismenosti učenika posebnu ulogu imaju odgojitelji i učitelji, a veću učinkovitost tog procesa omogućila bi suradnja odgojitelja i učitelja te vrtića i škola kao društvenih institucija u kojima djeca provode velik dio svog vremena u igri, učenju i stvaranju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)