Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1070641

Strategije suočavanja sa stresom i zadovoljstvo životom učenika osnovnih škola


Bare, Ana
Strategije suočavanja sa stresom i zadovoljstvo životom učenika osnovnih škola, 2020., diplomski rad, diplomski, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb


CROSBI ID: 1070641 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije suočavanja sa stresom i zadovoljstvo životom učenika osnovnih škola
(Strategies for coping with stress and life satisfaction in elementary school students)

Autori
Bare, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatsko katoličko sveučilište

Mjesto
Zagreb

Datum
08.07

Godina
2020

Stranica
77

Mentor
Merkaš, Marina

Ključne riječi
stres ; suočavanje sa stresom ; zadovoljstvo životom ; zadovoljstvo školom ; adolescenti
(stress ; coping with stress ; life satisfaction ; school satisfaction ; adolescents)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnos intenziteta stresa i strategija suočavanja sa stresom u školskim situacijama sa zadovoljstvom životom učenika različite dobi, spola i školskog uspjeha. U istraživanju je sudjelovalo 299 učenica (N=169) i učenika (N=130) iz dvije osnovne škole grada Zagreba u dobi između 11 i 15 godina. Učenici su ispunili Multidimenzionalnu skalu zadovoljstva životom za učenike (Huebner, 1994), Skalu stresnih životnih događaja za djecu (Košta i Vulić Prtorić, 2002) i Upitnik suočavanja sa školskim situacijama (MacCann i sur., 2012). Rezultati su pokazali kako učenice doživljavaju veći intenzitet stresa vezanog uz školske situacije od učenika te kako one češće koriste strategije suočavanja usmjerene na emocije u stresnim školskim situacijama. Također, pokazano je kako češće korištenje strategija suočavanja usmjerenih na problem te rjeđe korištenje strategija suočavanja usmjerenih na emocije pridonose objašnjenju viših razina zadovoljstva životom učenika osnovnih škola. Veći intenzitet stresa i češće korištenje strategija suočavanja usmjerenih na problem pridonose objašnjenju viših razina zadovoljstva školom učenika osnovnih škola.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Merkaš (mentor)

Avatar Url Ana Barešić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bare, Ana
Strategije suočavanja sa stresom i zadovoljstvo životom učenika osnovnih škola, 2020., diplomski rad, diplomski, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb
Bare, A. (2020) 'Strategije suočavanja sa stresom i zadovoljstvo životom učenika osnovnih škola', diplomski rad, diplomski, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bare, Ana}, year = {2020}, pages = {77}, keywords = {stres, suo\v{c}avanje sa stresom, zadovoljstvo \v{z}ivotom, zadovoljstvo \v{s}kolom, adolescenti}, title = {Strategije suo\v{c}avanja sa stresom i zadovoljstvo \v{z}ivotom u\v{c}enika osnovnih \v{s}kola}, keyword = {stres, suo\v{c}avanje sa stresom, zadovoljstvo \v{z}ivotom, zadovoljstvo \v{s}kolom, adolescenti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bare, Ana}, year = {2020}, pages = {77}, keywords = {stress, coping with stress, life satisfaction, school satisfaction, adolescents}, title = {Strategies for coping with stress and life satisfaction in elementary school students}, keyword = {stress, coping with stress, life satisfaction, school satisfaction, adolescents}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font