Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1070640

Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju- perspektiva učitelja


Gašić, Ivana
Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju- perspektiva učitelja, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 1070640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju- perspektiva učitelja
(Effective treatment strategies for problem behavior in classroom enviroments- teacher perspective)

Autori
Gašić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
19.09

Godina
2019

Stranica
34

Mentor
Brust Nemet, Maja

Ključne riječi
problemi u ponašanju, strategije u razredu, učitelji
(behavioral problems, classroom strategies, teachers)

Sažetak
Stjecanje je akademskih vještina cilj obrazovanja za sve učenike, pa i za učenike s problemima u ponašanju. Međutim učenici s problemima u ponašanju općenito imaju poteškoće u komunikaciji i socijalizaciji te zbog nepostojanja učinkovitih tretmana problema u ponašanju ovim učenicima je i teže postići školski uspjeh. Bouillet (2012) navodi kako se autori slažu da su akademska postignuća i socijalno ponašanje međusobno recipročno povezani te da deficit u jednom području može voditi problemima u drugome području. Stoga su strategije u radu s učenicima s problemima u ponašanju važan alat kako bi se na odgovarajući način odgovorilo na zadovoljavanje njihovih emocionalnih, socijalnih i akademskih potreba. Cilj je ovog rada dati pregled strategija i bitnih informacija o učenicima s problemima u ponašanju koje učitelji mogu primijeniti u svakodnevnom radu s učenicima s problemima u ponašanju. Prikaz obuhvaća pregled literature koja se odnosi na probleme u ponašanju općenito ; dijagnoza, simptomi, rizični i zaštitni čimbenici, aktivni i pasivni problemi u ponašanju, zatim strategije tretmana problema u ponašanju, prevencija i kompetencije učitelja te odgoj i obrazovanje učenika s problemima u ponašanju u RH.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Maja Brust Nemet (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.foozos.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Gašić, Ivana
Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju- perspektiva učitelja, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Gašić, I. (2019) 'Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju- perspektiva učitelja', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ga\v{s}i\'{c}, Ivana}, year = {2019}, pages = {34}, keywords = {problemi u pona\v{s}anju, strategije u razredu, u\v{c}itelji}, title = {U\v{c}inkovite strategije tretmana problema u pona\v{s}anju u razrednom okru\v{z}enju- perspektiva u\v{c}itelja}, keyword = {problemi u pona\v{s}anju, strategije u razredu, u\v{c}itelji}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ga\v{s}i\'{c}, Ivana}, year = {2019}, pages = {34}, keywords = {behavioral problems, classroom strategies, teachers}, title = {Effective treatment strategies for problem behavior in classroom enviroments- teacher perspective}, keyword = {behavioral problems, classroom strategies, teachers}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font