Pregled bibliografske jedinice broj: 1070640
Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju- perspektiva učitelja
Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju- perspektiva učitelja, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1070640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinkovite strategije tretmana problema u ponašanju u razrednom okruženju- perspektiva učitelja
(Effective treatment strategies for problem behavior in classroom enviroments- teacher perspective)
Autori
Gašić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
19.09
Godina
2019
Stranica
34
Mentor
Brust Nemet, Maja
Ključne riječi
problemi u ponašanju, strategije u razredu, učitelji
(behavioral problems, classroom strategies, teachers)
Sažetak
Stjecanje je akademskih vještina cilj obrazovanja za sve učenike, pa i za učenike s problemima u ponašanju. Međutim učenici s problemima u ponašanju općenito imaju poteškoće u komunikaciji i socijalizaciji te zbog nepostojanja učinkovitih tretmana problema u ponašanju ovim učenicima je i teže postići školski uspjeh. Bouillet (2012) navodi kako se autori slažu da su akademska postignuća i socijalno ponašanje međusobno recipročno povezani te da deficit u jednom području može voditi problemima u drugome području. Stoga su strategije u radu s učenicima s problemima u ponašanju važan alat kako bi se na odgovarajući način odgovorilo na zadovoljavanje njihovih emocionalnih, socijalnih i akademskih potreba. Cilj je ovog rada dati pregled strategija i bitnih informacija o učenicima s problemima u ponašanju koje učitelji mogu primijeniti u svakodnevnom radu s učenicima s problemima u ponašanju. Prikaz obuhvaća pregled literature koja se odnosi na probleme u ponašanju općenito ; dijagnoza, simptomi, rizični i zaštitni čimbenici, aktivni i pasivni problemi u ponašanju, zatim strategije tretmana problema u ponašanju, prevencija i kompetencije učitelja te odgoj i obrazovanje učenika s problemima u ponašanju u RH.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Maja Brust Nemet
(mentor)