Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1070613

Pomoćnici u nastavi kao podrška učenicima s ADHD-om


Magdić, Kristina
Pomoćnici u nastavi kao podrška učenicima s ADHD-om, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 1070613 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pomoćnici u nastavi kao podrška učenicima s ADHD-om
(Class assistants as a support to students with ADHD)

Autori
Magdić, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
07.07

Godina
2020

Stranica
66

Mentor
Brust Nemet, Maja

Ključne riječi
ADHD, podrška, pomoćnici u nastavi
(ADHD, assistance, class assistants)

Sažetak
U svim školama diljem svijeta sve se više prepoznaje potreba za pomoćnikom u nastavi koji uvažava različitosti i posebnosti sve djece. U Republici Hrvatskoj nema uređenog modela obrazovanja za stjecanje kompetencija koje su potrebne za obavljanje ovog posla. U ovom diplomskom radu predočeni su zakonski okviri uključivanja djece s teškoćama u razvoju u redoviti školski sustav, objašnjeno je tko su pomoćnici u nastavi, koja je uloga i koje su zadaće pomoćnika u nastavi. Jedna od čestih teškoća s kojom se pomoćnik u radu susreće je ADHD. ADHD je razvojni poremećaj kod kojega je narušena samokontrola učenika. Glavne karakteristike učenika koji imaju ADHD su nepažnja, impulzivnost i hiperaktivnost. Vrlo je važno što prije prepoznati simptome kako bi se poremećaj što prije dijagnosticirao i liječio. Terapije ADHD-a mogu se provoditi intervencijama koje su usmjerene na dijete i na članove obitelji te u konačnici lijekovima. Učenik kojemu je dijagnosticiran ADHD ima većih problema tijekom obrazovanja, stoga je bitno da ima valjani pristup i odgovarajuću podršku. Pomoćnik u nastavi dužan je surađivati s roditeljima, učiteljima i stručnim suradnicima kako bi obrazovanje učenika bilo kvalitetno. Dosljednost je jedan od preduvjeta za uspjeh učenika, stoga je potrebno uvesti pravila ponašanja i sustav nagrađivanja učenika kojeg će se svi pridržavati. Biti dobar pomoćnik u nastavi znači biti fleksibilan u radu s učenikom, biti odgovoran i potpuno predan u obavljanju ovog posla s ciljem poboljšanja kvalitete učenikova obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Maja Brust Nemet (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Magdić, Kristina
Pomoćnici u nastavi kao podrška učenicima s ADHD-om, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Magdić, K. (2020) 'Pomoćnici u nastavi kao podrška učenicima s ADHD-om', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Magdi\'{c}, Kristina}, year = {2020}, pages = {66}, keywords = {ADHD, podr\v{s}ka, pomo\'{c}nici u nastavi}, title = {Pomo\'{c}nici u nastavi kao podr\v{s}ka u\v{c}enicima s ADHD-om}, keyword = {ADHD, podr\v{s}ka, pomo\'{c}nici u nastavi}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Magdi\'{c}, Kristina}, year = {2020}, pages = {66}, keywords = {ADHD, assistance, class assistants}, title = {Class assistants as a support to students with ADHD}, keyword = {ADHD, assistance, class assistants}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font