Pregled bibliografske jedinice broj: 1070588
Nastava u područnoj školi: obilježja, dileme i mogućnosti
Nastava u područnoj školi: obilježja, dileme i mogućnosti, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1070588 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava u područnoj školi: obilježja, dileme i
mogućnosti
(Teaching in Regional school: features, dilemmas
and opportunities)
Autori
Polančec, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.06
Godina
2020
Stranica
107
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
Područna škola, kombinirana razredna odjeljenja, Područne škole Osnovne škole Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec, prednost, nedostaci
(Regional schools, combined clasrooms, Regional school of Elementary school Ivan Kukuljević Sakcinski, Ivanec, advantages, disadvantages)
Sažetak
Ovim radom prikazat će se rad u područnim školama, njegova obilježja, koje mogućnosti pruža te postoje li određene dileme. Prikazat će se zanimljivosti vezane za područne škole, a osobito one vezane uz područne škole Osnovne škole Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec koja u svom sastavu ima tri područne škole, a to su: Područna škola Prigorec ; Područna škola Kuljevčica i Područna škola Tin Ujević, Salinovec. U radu je, također, prikazan specifičan oblik rada u područnim školama, a to su kombinirana razredna odjeljenja. Provodeći istraživanje pomoću instrumenta intervjua nastojalo se pobliže istražiti kakvi su uvjeti rada u područnim školama, kakvi su međuljudski odnosi te se velik naglasak stavio na prednosti i nedostatke rada u područnim školama. Isto tako, ispitani su učitelji s iskustvom rada u područnoj školi koji trenutno rade u matičnoj školi pa i oni iznose svoja iskustva i usporedbe pa je cilj istraživanja bio dobiti širi uvid sličnosti i razlike te u sam rad područnih škola Osnovne škole Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec te vidjeti kakvi su uvjeti rada u kombiniranih razrednim odjeljenjima, no isto tako, vidjeti stajališta učitelja s iskustvom rada u područnoj školi, a koji trenutno rade u matičnoj školi. Istraživanjem se utvrdilo da su usprkos slabih materijalnih uvjeta učitelji zadovoljni radom u malim razrednim odjeljenjima unutar područnih škola te da se po tom pitanju ne razlikuju značajno od matične škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)