Pregled bibliografske jedinice broj: 1070586
Upravljanje razredom u razrednoj nastavi osnovne škole
Upravljanje razredom u razrednoj nastavi osnovne škole, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1070586 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje razredom u razrednoj nastavi osnovne
škole
(Class Management in Primary School)
Autori
Guterman, Rea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.06
Godina
2020
Stranica
60
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
odgojno-obrazovni proces, organizacija, planiranje, upravljanje razredom
(educational process, organisation, planning, class management)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada jest Upravljanje razredom u razrednoj nastavi osnovne škole. Ovim će radom biti prikazan školski sustav na globalnoj razini te na razini Republike Hrvatske. Predstavljena će biti teorijska polazišta o kvalitetnoj nastavi prema trima glavnim strategijama odgojno-obrazovnog procesa – dogovoru, realizaciji i evaluaciji kroz koje će biti vidljiva važnost planiranja kao i neophodnost praćenja rada učenika. Također, opisani će biti odnosi subjekata nastavnog procesa, ali i temeljne sastavnice kvalitetnog učitelja očitovane u samom planiranju nastavnog procesa, omogućavanju dodatne i dopunske nastave, poznavanju učenika, važnosti odgoja te usavršavanju učitelja. Ono što nas je zanimalo, odnosi se na viziju organiziranosti odgojno-obrazovnog procesa pojedinih učitelja. Također, veliku važnost pridodajemo mišljenju učitelja o najučinkovitijem obliku rada u nastavi kao i nužnosti suradnje. Cilj provedenog istraživanja jest utvrditi razlike u organizaciji među trima učiteljima razredne nastave, a koje se očituju u djelovanju učitelja u određenoj situaciji te njihovim planom upravljanja razredom kao cjelovitim odgojnoobrazovnim procesom. Postavljenim pitanjima željeli smo saznati koliko je stvarno odstupanje, odnosno podudaranje upravljanjem i vođenjem razreda među sudionicima
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)