Pregled bibliografske jedinice broj: 1070560
Uloga društvenih mreža u poticanju kreativnosti studenata
Uloga društvenih mreža u poticanju kreativnosti studenata, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1070560 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga društvenih mreža u poticanju kreativnosti studenata
(The role of social networks in encouraging students' creativity)
Autori
Vučić, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
07.07
Godina
2020
Stranica
60
Mentor
Dubovicki, Snježana
Ključne riječi
društvene mreže, Facebook, Instagram, kreativnost, Pinterest
(social networks, Facebook, Instagram, creativity, Pinterest)
Sažetak
Društvene su mreže postale svakodnevnica gotovo svakog čovjeka. Osim za komunikaciju, one su aktualan medij za praćenje važnih vijesti, informacija i edukativnih sadržaja. Na društvenim se mrežama mogu pronaći razni kreativni sadržaji koji svakog pojedinca mogu motivirati i potaknuti na kreativan rad. Takvi sadržaji mogu studentima i učiteljima uvelike pomoći u poticanju kreativnosti kod učenika. Kreativnost i kreativna nastava ključne su za ostvarenje kvalitetne i motivirajuće nastave. Cilj je ovoga rada uvidjeti ulogu društvenih mreža kao što su Facebook, Instagram i Pinterest u poticanju kreativnosti studenata koji se odgajaju i obrazuju za učiteljsko zanimanje. Istraživanje je provedeno on-line anonimnom anketom na uzorku od 81 studenta sa Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti. U radu su prikazane kreativne ideje i aktivnosti koje se mogu iskoristiti u odgojno-obrazovnom procesu, a pronađene su na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Pinterest. Rezultati istraživanja pokazuju da studenti, budući učitelji, koriste navedene društvene mreže kako bi se motivirali i potaknuli na kreativan rad. Korisnici su raznih grupa, stranica i profila na ovim društvenim mrežama gdje pronalaze razne kreativne ideje koje su koristili tijekom studiranja. Većina je studenata koristila kreativne ideje i aktivnosti kako bi potaknuli kreativnost učenika na stručno pedagoškoj praksi i javnim satima koje su održavali tijekom studiranja. Važno je da studenti budu u korak s razvojem znanosti i tehnologije koja im može pomoći u odgojno-obrazovnom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Snježana Dubovicki
(mentor)