Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1070559

Analiza oblika i sadržaja suradničkih aktivnosti između obitelji i škole


Vidaković, Iva
Analiza oblika i sadržaja suradničkih aktivnosti između obitelji i škole, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 1070559 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza oblika i sadržaja suradničkih aktivnosti između obitelji i škole
(Analysis of forms and contents of collaborative activities between the school and the family)

Autori
Vidaković, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
07.07

Godina
2020

Stranica
48

Mentor
Dubovicki, Snježana

Neposredni voditelj
Brust Nemet, Maja

Ključne riječi
suradnja ; obitelj ; škola ; učitelji ; stručni suradnici ; oblici suradnje ; urbana područja ; ruralna područja
(collaboration ; family ; school ; teachers ; expert assistants ; forms of collaboration ; urban areas ; rural area)

Sažetak
Sasvim je neosporno da je suradnja između odgojno-obrazovne ustanove i obitelji učenika vrlo bitna kako bi se postigao optimalan dječji razvoj i dobar školski uspjeh. Suradnja vrlo često može biti ometena nekim drugim čimbenicima, ali vrlo je bitno te čimbenike na vrijeme prepoznati te pronaći najbolje rješenje. Korijeni suradnje obitelji i škole sežu duboko u prošlost pa se može zaključiti kako je suradnja obitelji i škole oduvijek bila ključan element u dječjem razvoju i obrazovanju. Postoje različiti oblici suradnje, no ključno je održavati dva osnovna oblika – roditeljske sastanke i individualne razgovore. Pozitivno je ukoliko škola kao odgojno-obrazovna ustanova njeguje i provodi i neke druge oblike suradnje osim osnovnih. Treba se uzeti u obzir kako je kvaliteta suradnje određena ponašanjem i uključenošću jedne i druge strane. Komunikacija uvijek mora biti otvorena, jasna i konkretna kako bi se postigli određeni rezultati. Također, vrlo je bitno uvažiti i tuđe mišljenje te raspraviti o svemu što jedna i druga strana smatra bitno. Poštovanje i razumijevanje ključne su stavke za kvalitetnu suradnju. Cilj ovog istraživanja bio je analizom 30 godišnjih planova i programa osnovnih škola slavonskih županija istražiti i utvrditi koji se oblici suradnje između obitelji i škole provode u razrednim odjelima od 1. do 4. razreda te koliko su oni učestali. Nadalje, ispitalo se koji stručni suradnici i na koje načine najčešće surađuju s obitelji kao i sadržaji suradničkih aktivnosti s obitelji. Također, istražilo se postoje li razlike u oblicima i broju suradničkih aktivnosti u urbanim i ruralnim područjima s obzirom da je od 30 godišnjih planova i programa osnovnih škola, 15 godišnjih planova i programa bilo s urbanih, a 15 godišnjih planova i programa s ruralnih područja. Rezultati istraživanja pokazuju kako se aktivnosti vezane uz školu odvijaju u skladu sa Zakonom o odgoju i obrazovanju te provode osnovne oblike suradnje. U školama s urbanih područja od 15 škola samo njih 5 provodi radionice/projekte te predavanja s obiteljima. Međutim, škole ruralnog područja provode 13 radionica/ projekata s obitelji te 11 tematskih predavanja od ukupnog broja. Može se vidjeti kako su škole s ruralnih područja puno aktivnije u suradnji s obitelji. Nadalje, zaključilo se kako u svim školama, najviše surađuju učitelji te stručni suradnici pedagozi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Maja Brust Nemet (mentor)

Avatar Url Snježana Dubovicki (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.foozos.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vidaković, Iva
Analiza oblika i sadržaja suradničkih aktivnosti između obitelji i škole, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Vidaković, I. (2020) 'Analiza oblika i sadržaja suradničkih aktivnosti između obitelji i škole', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vidakovi\'{c}, Iva}, year = {2020}, pages = {48}, keywords = {suradnja, obitelj, \v{s}kola, u\v{c}itelji, stru\v{c}ni suradnici, oblici suradnje, urbana podru\v{c}ja, ruralna podru\v{c}ja}, title = {Analiza oblika i sadr\v{z}aja suradni\v{c}kih aktivnosti izme\dju obitelji i \v{s}kole}, keyword = {suradnja, obitelj, \v{s}kola, u\v{c}itelji, stru\v{c}ni suradnici, oblici suradnje, urbana podru\v{c}ja, ruralna podru\v{c}ja}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vidakovi\'{c}, Iva}, year = {2020}, pages = {48}, keywords = {collaboration, family, school, teachers, expert assistants, forms of collaboration, urban areas, rural area}, title = {Analysis of forms and contents of collaborative activities between the school and the family}, keyword = {collaboration, family, school, teachers, expert assistants, forms of collaboration, urban areas, rural area}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font